Godt de ikke bare er meg.Det hadde holdt for meg p vis jeg skulle hjem etter en så lang turer litt for hjemmekjær
å blir fort sliten med masse folk rundt meg
![]()
Borte bra men hjemme best er iallfall sant hos meg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Godt de ikke bare er meg.Det hadde holdt for meg p vis jeg skulle hjem etter en så lang turer litt for hjemmekjær
![]()
Det er det her åGodt de ikke bare er meg.
Borte bra men hjemme best er iallfall sant hos meg![]()
Ååå er det det den driver medHehe ikke lett neijeg har ikke vert på do :/
Men våkner å hver gang jeg snur meg ..
Kroppen forbereder seg nok på nattevåk![]()
Hehe ja det håper jeg åÅåå er det det den driver medhåper nattevåk kommer uten smerter I rygg, hofter og bekken.
Holder I massevis sånn generelt ogsåDet hadde holdt for meg p vis jeg skulle hjem etter en så lang turer litt for hjemmekjær
![]()
Ja det forstår jeg godtHolder I massevis sånn generelt også
Blir spesielt godt å ha huset for s3g selv etter tre uker med familie ^-^
God morgen søtaIkke sant![]()
![]()
Er klokken 06.00 lengerHehe natti natt <3 sove godthåper han sover litt lengre i morgen
![]()
What?? Hvem som kom?Hei og hopp alle sammen. Her fikk vi uventa gjester tidlig:O Så servert frokost og de er reist videre![]()
Nå er begge gryteklutene ferdig og klare til å bli pakket inn![]()
Alt velGod morgen sweety![]()
![]()
Vennepar som bor i Haugesund. Vært hos familie og tydeligvis kjørt tidlig. De har små.What?? Hvem som kom?![]()
Ehm neiEr klokken 06.00 lenger? hehe
Hva skal bakes å hvorfor?Ellers må jeg bake 2 kaker i morgen. Nok å ta meg til!!!:O:O
Og ene blir enormt utfordring for meg tror jeg...:S
Har litt skallebank enda men ellers okAlt vel?
Flink du erHei og hopp alle sammen. Her fikk vi uventa gjester tidlig:O Så servert frokost og de er reist videre![]()
Nå er begge gryteklutene ferdig og klare til å bli pakket inn![]()
så trøttEhm nei![]()
Hahah det sjønner jeg godtVennepar som bor i Haugesund. Vært hos familie og tydeligvis kjørt tidlig. De har små.
Ble litt paff...åpnet døra i morgenkåpahaha