Skravletråd

Set er veldig greit da :D men hadde aldri i verden klart det nå :p :D

Weee :D blir det askepott da? :D

Hehe ja de syntes det er kjempe stas å få være med :D jeg var å mye med som lita :D far fikk ikke gå fra meg når han skulle :p haha

Han prøvde å lure seg bort en gang.. Lurte seg ut på baksiden. Men jeg fikk det med meg. Så jeg grabba støvlene mine. Trampet ut på trappa å ropte;
Du gå få meg du din tokk :p

Haha i en alder av 2,5 :p

Jeg klarer det...men tar nok i litt for mye og og glemmer nesten jeg er gravid...stakkar sølvi i går for eks haha. jeg var jo helt julius på leos:P

Hahhha...artig

Og askepott er veldig mulig det blir ja;) hehe..mannen nekter jo plent å se den:P haha

God morgen :)

Håper dere fikk en god natt :)
Tenkte å blåse opp bassenget til ungene :) å ellers bare nyte en dag med sol :)
Å så handle litt da :)

Du da?

Så bra dere har sol! Blir deilig med litt bading :)

Vi fikk en god natt heldigvis!

Vet ikke helt hva vi gjør i dag :) Vi har mange planer som må gjøres egentlig, men så var det om vi gidder gjøre det i dag da :P

God morgen :)
Planen for I dag er å slappe av, ta en bytur. Har bestilt noen glass som har kommet inn så skal hente dem :)
Gubben skal jo jobbe, så jeg har dagen for meg selv :)

Høres bra ut med ikke så mange planer :)

Og askepott er veldig mulig det blir ja;) hehe..mannen nekter jo plent å se den:P haha
Min hadde ikke noe valg :p haha neida han viste jeg hadde så lyst så når han så den så var den han som foreslo å se den :)
Fikk ligge med hodet i fanger hans å se den :p
Kjefta på stemora å tårer rant haha uff :p

Så bra dere har sol! Blir deilig med litt bading :)

Vi fikk en god natt heldigvis!

Vet ikke helt hva vi gjør i dag :) Vi har mange planer som må gjøres egentlig, men så var det om vi gidder gjøre det i dag da :P
Den gjemmer seg litt innimellom skyer :( men de har lovet hel sol så jeg krysser alt jeg har :D

Hehe kjenner til den med mye å gjøre ja :)

Min hadde ikke noe valg :p haha neida han viste jeg hadde så lyst så når han så den så var den han som foreslo å se den :)
Fikk ligge med hodet i fanger hans å se den :p
Kjefta på stemora å tårer rant haha uff :p

hehe, sweet:P
mannen hadde bare klagd gjennom filmen uansett..så da er det bedre se alene:P

Når er oppdatering nå da mon tro? :P

i dag klarer jeg vaffal målet...

Back
Topp