Da er det jammen sykt godt å være inne <3
Det er det! Håper det gir seg før jeg skal hente lillegutt! Sambo skal til tannlegen og jeg kjører ikke så må gå iiiiiihh
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det jammen sykt godt å være inne <3
Oj nei da får det bare plaske i fra seg nå ! For det der er ikke noe godt å gå ut i neiDet er det! Håper det gir seg før jeg skal hente lillegutt! Sambo skal til tannlegen og jeg kjører ikke så må gå iiiiiihh
Oj nei da får det bare plaske i fra seg nå ! For det der er ikke noe godt å gå ut i nei![]()
Nei, er ikke det. Og så er jeg en smule distré og daIkke så greit å følge med på alle![]()
Se der ja, da har du jo planen klarFår heller trene på å låne ham bort noen timer i slutten av januar
Lillesøsteren min har allerede sagt seg villig til å passetror hun savner baby fasen veldig
Nei, er ikke det. Og så er jeg en smule distré og da![]()
Nei det har jeg ikke :/ så kjedelig når favorittene bøter med livetNoen som har potetskreller fra ebay? Min favoritt døde i går..
Krysser fingrene for detNope så håper det gir seg![]()
Nei det har jeg ikke :/ så kjedelig når favorittene bøter med livet![]()
Sambo skal hjelpe en kompis med å merke noen lam å veie de æ.Hva skal dere i helga?
Oj hva tror du at det er??Jeg har fått hentelapp, men blir ikke å hente den før i morgen tenker jeg![]()
Vi har alle vår favorittJa skikkelig teit! Jeg mista den i gulvet også knakk denmin feil, men.. blæ
Har en til, men ikke så glad i den!
Sambo skal hjelpe en kompis med å merke noen lam å veie de æ.
De har faktisk meldt sol her i morgen så håper jeg å barna kan blåse opp bassengetkan hvertfall håpe på det
Sitte ute p tegneå lese
Du da?
mmmm kom på vi har reservert bøker på biblioteket ogTar det i morra