Åååh det er det lenge siden jeg har hattdet må vi jammen ha snart
![]()
Det er sååå godt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åååh det er det lenge siden jeg har hattdet må vi jammen ha snart
![]()
Ja hahahaHehe! Er helt på ebay-kjøret dere?![]()
Det går nok fint detVurderer å lage meg en latte, men så fikk jeg en kopp kaffe i bhg også! Litt mye med to kopper eller?? Går vel en dag![]()
Har svie bare, som det ikke er noen grunn til hvorfor er der. Blitt undersøkt både av lege og gynekolog. Men vært plaga mye lengre enn bare nå i svangerskapet da. Må spørre jm neste gang, om det kan ha med sting å gjøre da! Ikke tenkt på der førMerker du det å?
Men da er det nok sikkert detkjennes hvertfall ut som om det strammer litt på en måte
Har du opplevd plager knytta til det i ettertid eller?
Ja det er såDet er sååå godt![]()
Haha, må liksom le litt. Er snakk om e-bay stort sett hver gang jeg er her, haha!! Det er gøy med e-bay da!Ja hahahadet er skikkelig ille blitt
hahaha totalt bitt av basillen
![]()
Ok, bra det daNei merker ikke noe nåKan se hvor jeg ble klipt og det er hardere der, men plages ikke
![]()
Har lest den - vurderer det, da jeg har veldig lite lyst til å revne... men ja, var det å gjøre og ikke bare si at jeg skal ><
Det kan godt væreHar svie bare, som det ikke er noen grunn til hvorfor er der. Blitt undersøkt både av lege og gynekolog. Men vært plaga mye lengre enn bare nå i svangerskapet da. Må spørre jm neste gang, om det kan ha med sting å gjøre da! Ikke tenkt på der før
Hvilke liker du best?
Er det samme herfrukt går ned på høykant
ikke rart frukt avd på jobb går bra hahaha
![]()
HahahaHaha, må liksom le litt. Er snakk om e-bay stort sett hver gang jeg er her, haha!! Det er gøy med e-bay da!![]()
Det går nok veldig bra! Jeg drikker to kopper kaffe stadig jeg. Jeg tror ikke at det er et overdrevet koffein unntak i det hele tatt. Hadde jeg overskrida kvota støtt og stadig, så kan man jo risikere å få baby med lav fødselsvekt.. Men da er det snakk om å drikke over kvota ofteVurderer å lage meg en latte, men så fikk jeg en kopp kaffe i bhg også! Litt mye med to kopper eller?? Går vel en dag![]()
Haha!! Hva handler du da? Mer enn t-skjorte mener jeg?oh yes![]()
Åh ja de er fantastiskeSyns de diiiiiigre grønne druene er fantastiskeSkulle helst hatt de uten stein da
Men de uten stein er veldig gode de også
Du da??
Kanskje? Aner ikke. Vet jo ikke hva jeg går til heller - men vet jeg har lett for å få rifter der, så tenker det kan være greit å gjøre det jeg kan for å unngå det verste.. (mulig dt ikke hjelper i det hele tatt - frister ikke akkurat, men hvem vet)Kan tenke meg det er viktigere å gjøre det når det er første barnet kanskje?
Er sikkert kjempelurt å gjøre det! Det bare frista så himla lite.. Og ja, er noe med det du sier -å faktisk gjennomføre det og ikke bare tenke at man skal detHar lest den - vurderer det, da jeg har veldig lite lyst til å revne... men ja, var det å gjøre og ikke bare si at jeg skal ><
AbsoluttDet kan godt væreså jeg ville ha hørt med henne å ja. Godt å få en forklaring på det
![]()