Skravletråd

Merker du det å?
Men da er det nok sikkert det :) kjennes hvertfall ut som om det strammer litt på en måte
Har svie bare, som det ikke er noen grunn til hvorfor er der. Blitt undersøkt både av lege og gynekolog. Men vært plaga mye lengre enn bare nå i svangerskapet da. Må spørre jm neste gang, om det kan ha med sting å gjøre da! Ikke tenkt på der før

Har lest den - vurderer det, da jeg har veldig lite lyst til å revne... men ja, var det å gjøre og ikke bare si at jeg skal ><

Kan tenke meg det er viktigere å gjøre det når det er første barnet kanskje?

Har svie bare, som det ikke er noen grunn til hvorfor er der. Blitt undersøkt både av lege og gynekolog. Men vært plaga mye lengre enn bare nå i svangerskapet da. Må spørre jm neste gang, om det kan ha med sting å gjøre da! Ikke tenkt på der før
Det kan godt være :) så jeg ville ha hørt med henne å ja. Godt å få en forklaring på det :)

Hvilke liker du best?
Er det samme her :p frukt går ned på høykant :p ikke rart frukt avd på jobb går bra hahaha :p

Syns de diiiiiigre grønne druene er fantastiske :D Skulle helst hatt de uten stein da :P Men de uten stein er veldig gode de også :D Du da??

Vurderer å lage meg en latte, men så fikk jeg en kopp kaffe i bhg også! Litt mye med to kopper eller?? Går vel en dag :)
Det går nok veldig bra! Jeg drikker to kopper kaffe stadig jeg. Jeg tror ikke at det er et overdrevet koffein unntak i det hele tatt. Hadde jeg overskrida kvota støtt og stadig, så kan man jo risikere å få baby med lav fødselsvekt.. Men da er det snakk om å drikke over kvota ofte

Syns de diiiiiigre grønne druene er fantastiske :D Skulle helst hatt de uten stein da :P Men de uten stein er veldig gode de også :D Du da??
Åh ja de er fantastiske :D :D
Er bare meg som spiser de da så her får det mest av de Stein frie :) så må sitter jeg å mumser på de røde stenfrie :p

Kan tenke meg det er viktigere å gjøre det når det er første barnet kanskje?
Kanskje? Aner ikke. Vet jo ikke hva jeg går til heller - men vet jeg har lett for å få rifter der, så tenker det kan være greit å gjøre det jeg kan for å unngå det verste.. (mulig dt ikke hjelper i det hele tatt - frister ikke akkurat, men hvem vet)

Har lest den - vurderer det, da jeg har veldig lite lyst til å revne... men ja, var det å gjøre og ikke bare si at jeg skal ><
Er sikkert kjempelurt å gjøre det! Det bare frista så himla lite.. Og ja, er noe med det du sier -å faktisk gjennomføre det og ikke bare tenke at man skal det:P men jeg kommer nok ikke til å gjøre det nei

Så himla koselig å skravle med dere her inne altså! Men nå er cappuccinoen drukket opp, og jeg er NØDT til å reise meg og prøve å gjøre noe fornuftig.
Snakkes!

Back
Topp