Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan stemme detskal vel være ny rundt 7?
Think so. men den aktiviteten som i går orker jeg ikkeKan stemme det![]()
Jeg har full omsorg men ikke fullt foreldre ansvar.. Advokaten min sa at jeg trengte det ellers så måtte han p signere. Men jeg har aldri prøvd altsåHmmm... men hvis du har full omsorg, trenger han virkelig å skrive under da?
Ja :/ er litt rart det dermhm nei..skjønner. skulle jo tro du kunne avgjøre det alene når de er hos deg
Her å nåbarnetv her![]()
det ville jeg undersøkt nærmere om du allerede ikke har gjort detJa :/ er litt rart det der
koselig detHer å nå![]()
Hehehmm..det ser helt ut som vår det jo...har gjerne den samma vi da. kjøpte også der nemlig. ante ikke merke da hehe
Haha ikke jeg hellerThink so. men den aktiviteten som i går orker jeg ikkehaha
Haha nei det skjønner jeg - har dabbet av for meg I dag og, mellom tv og you tube.. gahThink so. men den aktiviteten som i går orker jeg ikkehaha
Var advokat som sa det til meg så jeg har bare fått utifra at det stemmte. Har ikke hatt behov for heller men ja jeg kan jo sjekke opp i detdet ville jeg undersøkt nærmere om du allerede ikke har gjort det
ja. den er detHeheden er veldig enkel å fin da
![]()
ja. eller man trenger jo ikke det før det er aktuelt da selvsagt:Var advokat som sa det til meg så jeg har bare fått utifra at det stemmte. Har ikke hatt behov for heller men ja jeg kan jo sjekke opp i det![]()
Haha nei det skjønner jeg - har dabbet av for meg I dag og, mellom tv og you tube.. gah
Lazy summer days ftw
Så får vi se om jeg prøver ut den bootieoppskriften senere ^-^
Ble litt nysgjerrig, så sjekket - og ser sånn ut ja. Han må nok signere..Jeg har full omsorg men ikke fullt foreldre ansvar.. Advokaten min sa at jeg trengte det ellers så måtte han p signere. Men jeg har aldri prøvd altså