Ikke santJa, dt er det og! Veldig godt å ha NOE å bryne seg litt på, liksom![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke santJa, dt er det og! Veldig godt å ha NOE å bryne seg litt på, liksom![]()
ååhh gratiss. bilde??Ja det var dethvertfall stod det skilt ved vuggene
Det ble en troll alva seng![]()
![]()
Oj det er jo knall braHolder på å kjøpe klær jegvet ikke hvor mange bæreposer, men minst 2-3 stk for 150 kr, vet ikke om jeg får det til den prisen,men er jo lov å håpe
![]()
off:/ tragiskJepp det kan han desverre..
Må få det til den prisen jeg vilOj det er jo knall bra![]()
Så trasig :/ hvorfor vil han ikke la dere fikse pass for ungene da? Bare for å være kjip?Jepp det kan han desverre..
Ja det er veldig tragisk. Men jeg håper jo at med tiden at det går. Men sånn som ting er nå hadde han aldri signert ..off:/ tragisk
Nei det er det jo ikke akkurat.. Skulle jeg ha betalt mere ville jeg ha sett klærneMå få det til den prisen jeg vilfor ser ikke bilde av klærna bare at det er 3 poser med klær, så er jo ikke lett å vite om det er noe man kan bruke eller ikke da.
Jeg har ikke spurt. Men akkurat nå snakker vi ikke sammen for jeg meldte han til politiet .. Å fordi at jeg holder igjen barna så tror jeg neppe han hadde skrevet under. Nettopp for å "straffe" meg..Så trasig :/ hvorfor vil han ikke la dere fikse pass for ungene da? Bare for å være kjip?
Å herregud 1200 innleggLiten update:
Og Malla er Bumpet opp til 11![]()
Nei kan være litt tricky det derMå få det til den prisen jeg vilfor ser ikke bilde av klærna bare at det er 3 poser med klær, så er jo ikke lett å vite om det er noe man kan bruke eller ikke da.
Hmmm... men hvis du har full omsorg, trenger han virkelig å skrive under da?Jeg har ikke spurt. Men akkurat nå snakker vi ikke sammen for jeg meldte han til politiet .. Å fordi at jeg holder igjen barna så tror jeg neppe han hadde skrevet under. Nettopp for å "straffe" meg..
hmm..det ser helt ut som vår det jo...Vis vedlegget 129389
Ikke så veldig spennendehehe men fikk den å en stellematte for under prisen av bare senga
de hadde noen stellematter til halv pris
![]()
veldig fornøyd
![]()
mhm nei..skjønner. skulle jo tro du kunne avgjøre det alene når de er hos degJa det er veldig tragisk. Men jeg håper jo at med tiden at det går. Men sånn som ting er nå hadde han aldri signert ..
se der ja. var det oppdatering nå?Liten update:
Og Malla er Bumpet opp til 11![]()
Nei var nok mye tidligere - men ser den har endret seg siden sist jeg var innom, så slang inn her ^-^se der ja. var det oppdatering nå?
okei da er jeg medNei var nok mye tidligere - men ser den har endret seg siden sist jeg var innom, så slang inn her ^-^