Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er frukt og grønt ansvarlig I butikken jeg jobber, å hvis folk spurte etter noe tok jeg det inn hvis det sto på bestillings lista mi. Jeg prøvde også å ta inn nye ting, men problemet er at du også må tenke på svinn også, for du har budsjett å forholde deg til på svinn. Å jeg fikk et budsjett av sjefen min mens han hadde fått et annet av ledelsen mitt budsjett var 500-1000 kr mindre enn det ledelse hadde beregnet. Å så måtte man ha en viss % andel av salget I hele butikken. Kom jeg under det som var satt, fikk jeg kjeft og måtte forklare hvorfor jeg ikke nådde målet, dette gjaldt også på svinnet.
Så på en måte er man redd for å ta inn nye ting også fordi du kan feile helt og det er ikke morro.
Å varene du får har kanskje ikke alltid like god kvalitet.
Kjøpt både seng og stellebord på ikea jegTror bare det blir senga derhar tenkt litt på stellebord fra IKEA.
Ser den - samtidig hjelper det vel hvis det er flere som etterlyser? I den forstand at det da er et potensielt større kundegrunnlag (for en liten stund..)Jeg er frukt og grønt ansvarlig I butikken jeg jobber, å hvis folk spurte etter noe tok jeg det inn hvis det sto på bestillings lista mi. Jeg prøvde også å ta inn nye ting, men problemet er at du også må tenke på svinn også, for du har budsjett å forholde deg til på svinn. Å jeg fikk et budsjett av sjefen min mens han hadde fått et annet av ledelsen mitt budsjett var 500-1000 kr mindre enn det ledelse hadde beregnet. Å så måtte man ha en viss % andel av salget I hele butikken. Kom jeg under det som var satt, fikk jeg kjeft og måtte forklare hvorfor jeg ikke nådde målet, dette gjaldt også på svinnet.
Så på en måte er man redd for å ta inn nye ting også fordi du kan feile helt og det er ikke morro.
Å varene du får har kanskje ikke alltid like god kvalitet.
Må si det var godt med loff med salamiå så sliten I dag, helt skutt jeg etter å ha vært på biblioteket å levert/lånt bøker å så en tur innom butikken. Datt rett ned I sofan jeg når jeg kom hjem
![]()
Sofaen er fin denMå si det var godt med loff med salamiå så sliten I dag, helt skutt jeg etter å ha vært på biblioteket å levert/lånt bøker å så en tur innom butikken. Datt rett ned I sofan jeg når jeg kom hjem
![]()
Så koseligFår besøk av svigerinne med datter etterpåjeg sa jeg kunne lage middag siden vi begge ble alene ned barna
![]()
Kommer helt ann på hva det gjaldt. Rødbeter I løs vekt ble en stor selger, mens alfaspirer måtte jeg ha inne men selger 1-2 I uka. Og var en rot husker ikke hvilken, den solgte ikke. Å kan ikke ta inn bare fordi 1 kunde skal ha det 1 gang annenhver mnd. Så jeg ender opp med å kaste noen kg hver gang.Ser den - samtidig hjelper det vel hvis det er flere som etterlyser? I den forstand at det da er et potensielt større kundegrunnlag (for en liten stund..)
Skal ikke være enkelt neiKommer helt ann på hva det gjaldt. Rødbeter I løs vekt ble en stor selger, mens alfaspirer måtte jeg ha inne men selger 1-2 I uka. Og var en rot husker ikke hvilken, den solgte ikke. Å kan ikke ta inn bare fordi 1 kunde skal ha det 1 gang annenhver mnd. Så jeg ender opp med å kaste noen kg hver gang.
Å husker ei jul da greide levrandøren å være utsolgt for kålrot/kålrabi:helt på jordet å være utsolgt for noe slikt 2 uker før jul.
Å ikke morro å få muggen og råtten frukt og grønt, blir mye å kaste pga det også, men da sendte man det I retur.
Ja vi/de har blitt mye bedre enn det var.Skal ikke være enkelt nei
Men synes de fleste butikkene klarer å ha greit tilbud på frukt og grønt - så stort sett er det kontroll ^-^
Og som nevnt over noe sted, for de litt mer spesielle tingene finnes det jo sånne utenlandske butikker som har mye spennende![]()
Nei, da er det dårlig gitt!: PEr ikke mye på tv når det beste er landsskytterstevnet på NRK som er det mest interessante![]()
Sliten, ikke gjort stortKommet hjem fra jobb. Vært på jobb i 3,5 timer idag, men kjenner at det har tatt på og at jeg har gjort et eller annet jeg ikke skulle gjort. Vondt i bekkenet! Får prøve å tenke over hva jeg har gjort i løpet av dagen, vel![]()
Etterpå skal jeg hente en babybjørn jeg har kjøpt brukt via fb![]()
Hvordan er dagen deres?![]()
Jeg å .. Å min samboer klarer jo ikke å si neiDet skjønner jeg godtmisbruk av andres tid er noe jeg virkelig hater!