Skravletråd

Må si jeg også er litt redd for å ikke rekke sykehuset denne gangen :o Har brått lengre vei nå som vi har flytta.
Mye lengre? Gikk de andre kjapt?

Jeg har heldigvis like lang vei. Men sikkert god tid å .
Med første tok det 14 timer mens andre kom etter 6 timer :p

Ja, ingen fødsler er like sier de vel?:) nå vet jeg mer også. Sø får jeg heller bare føde i ambulansen da om det skal gå så fort:p hehe

hehe ja det sa jordmor her i alle fall.. ring ambulanse, ikke kjør selv (sambo altså) hvis det ser ut som dere får dårlig tid.... uhuuu håper vi rekker frem da

Mye lengre? Gikk de andre kjapt?

Jeg har heldigvis like lang vei. Men sikkert god tid å .
Med første tok det 14 timer mens andre kom etter 6 timer :p

Nei ikke styrtfødsel eller noe sånt! Så er jo ikke sikkert vi får dårlig tid :) Er bare det at det er litt lengre å kjøre nå! Halvtime uten trafikk, men vi må igjennom oslo så hvis vi kommer i rushtid enten på morgen eller kvelden kan det ta VELDIG mye lenger!

Første var 6t aktiv fødsel, andre 4 men kom 3 t etter vi kom på sykehuset

hehe ja det sa jordmor her i alle fall.. ring ambulanse, ikke kjør selv (sambo altså) hvis det ser ut som dere får dårlig tid.... uhuuu håper vi rekker frem da
Hehe ikke sant:P var ikke snakk om å kjøre selv sist altså. Hadde hatt rier hele natta og 4cm åpning når vi kunne reise. Og etter under en time 6 cm. Og full åpning når vi var fremme:o Tjohei hvor det går:P

Hvor lang vei har du? Og hvordan har tidligere fødsler gått?:) det går nok oftest bra:) men er redd for det selv.

Har ikke gått spesielt fort altså :) Er nok mest det at det er lengre nå og siden vi må både inn OG ut av oslo kan det ta veldig lang tid om det er rush!

første var 6t aktiv fødsel, andre kom 3t etter vi kom til sykehuset

Kanskje vi føder samtidig, hadde vært gøy:D hørt noe spesielt om føden der? Jeg vet liksom ingenting siden nesten alle her velger Skien egentlig.
Hørt mye bra om dem - som med alle andre sykehus hører du jo alltid historier om sinte/kjipe jm, men de jeg har snakket med som har født der var veldig fornøyde.

Og så har de egen barneavdeling (noe Bærum ikke har) - med barneintensivseksjon som skal være helt fantastisk

(Tenker det gjør opp for at det kanskje ser litt slitt ut som en av dem sa)

Har ikke gått spesielt fort altså :) Er nok mest det at det er lengre nå og siden vi må både inn OG ut av oslo kan det ta veldig lang tid om det er rush!

første var 6t aktiv fødsel, andre kom 3t etter vi kom til sykehuset
Uff ja, håper du føder utenom rushen da:D hehe.

Ja jeg tenker som deg der:) klarte liksom ikke få det ut av hodet, og syns plutselig så mange fikk barn her:P men egentlig er det ikke mange av de jeg har gått i klasse meg Feks som er på dette stadiet enda:p
Hehe det blir fort sånn :p jeg er den eneste i min med 3 barn :p hehe

Men når de begynner er vi klar for neste fase i livet :D å det kjenner jeg å er veldig godt egentlig :)

Er mange rundt oss å som skal ha nå :D kjempe gøy :D

Hørt mye bra om dem - som med alle andre sykehus hører du jo alltid historier om sinte/kjipe jm, men de jeg har snakket med som har født der var veldig fornøyde.

Og så har de egen barneavdeling (noe Bærum ikke har) - med barneintensivseksjon som skal være helt fantastisk

(Tenker det gjør opp for at det kanskje ser litt slitt ut som en av dem sa)
Så bra:) ja det med barneintensiv har jeg hørt, og det er jo supert:) absolutt en god grunn til å velge de.

Nei :eek: ikke fått på lenge nå føler jeg :p så o dag må det jo komme noe :p hehe har jo så mange på vei :eek:
Fikk du? Eller har du fått i dag?

nope! kjedelige brev i går og var ikke noe nå da vi kom hjem, kaaaanskje posten var litt sen i dag??

Nei ikke styrtfødsel eller noe sånt! Så er jo ikke sikkert vi får dårlig tid :) Er bare det at det er litt lengre å kjøre nå! Halvtime uten trafikk, men vi må igjennom oslo så hvis vi kommer i rushtid enten på morgen eller kvelden kan det ta VELDIG mye lenger!

Første var 6t aktiv fødsel, andre 4 men kom 3 t etter vi kom på sykehuset
Oj ja det er litt kjedelig :o får håpe det ikke starter i rushen da :p er jo det samme for meg :p mye trafikk der jeg å må kjøre men satser på at det går fint :)

Back
Topp