Skravletråd

God morgen!

Gjesp. Har sovet godt, men det var litt vanskelig å stå opp til gråvær uten fristende planer. Vi skal rydde og pakke litt I dag, for å lage plass til å pusse opp barnerommet. Men det får seigt når det bare er tiåringen som får løfte...

Er planene klare for barnerommet da?:)

Sånn :)det var vaskemaskinen med klær snart ferdig , klærne fra i går er bretta å lagt på plass. Ungene har spist , fått pakket det de skulle ha med å er levert til SFO :D
Jeg skulle egentlig kjøre rett fra SFO til butikken men NAV åpner ikke før 9 å jeg gidder da ikke sitte der å vente :p så jeg kjørte heller hjem å koser meg med frokost først :p

Som ikke ble noe mer spennende enn ei skive med nøtte :p

Jaja. mat er mat:P hehe. Viktigste er å få i seg noe:):D

God morgen :)

Sovet som jeg alltid gjør, godt men lei av å våkne mange ganger I løpet av natta.

Planen var/ er å strikke litt I dag, kanskje bli ferdig med vognteppe :) men så var det en som fant ut at det skulle han ligge på, så får vel heller begynne å neste prosjekt :)
hehe...hva er neste prosjekt?:)

Hehe. neida. for all del. Holder nok ut den halvtimen;) Var bare sikker på vakten gikk til 14.30...:)

Du forresten...vil du være med på neste treff;)?

Jeg la merke til at det var aktivitet I treff-tråden, men jeg står over denne gangen. Her er det fullt fokus på å komme meg tilbake til jobb, denne måneden. Jeg haaaaar sååå lyyyyyst til å gjøre noe nyttig igjen.

Er planene klare for barnerommet da?:)

Klare, men veldig enkle siden vi pusser opp for salg: Eikeparkett på gulvet, lys tapet på veggene og hvite lister.

Jeg skal til jordmor idag på kontroll. Leverte urinprøve hos legen mandag, (0+!) er det noe vits i å sjekke urinen idag da?

Guttungen er levert i bhg og jeg slapper av litt:) han har begynt å gråte ved levering igjen, er nok litt med forandringene som skjer der nå, ny avdeling. Og nå er det litt kaos med blanding av avdelinger og ansatte så er ikke barebare for en liten toåring. Heldigvis vet jeg at det går bra med en gang og at han storkoser seg der:D

Jeg skal til jordmor idag på kontroll. Leverte urinprøve hos legen mandag, (0+!) er det noe vits i å sjekke urinen idag da?
Vil ikke tro det kanskje. Når jeg hadde jm og lege med en ukes mellomrom gadd ikke jm sjekke urinprøve iallfall:) om de vil likevel kan du sikkert ta den der isåfall:)

Vil ikke tro det kanskje. Når jeg hadde jm og lege med en ukes mellomrom gadd ikke jm sjekke urinprøve iallfall:) om de vil likevel kan du sikkert ta den der isåfall:)
Ok :) da gidder jeg ikke ta den med på forhånd i allefall. Sier bare at urinprøven mandag var fin.

Hva tenker du på? Urinprøven var fin, så fikk ikke beskjed om ny prøve.
Så jo at prøven var fin :) å hvis de ikke har bet om ny, trenger du helt sikkert ikke ta med:)
Har hendt at jeg har glemt å ta med ned til dem og da har jeg bare tatt den der :)

God morgen :)

Sovet som jeg alltid gjør, godt men lei av å våkne mange ganger I løpet av natta.

Planen var/ er å strikke litt I dag, kanskje bli ferdig med vognteppe :) men så var det en som fant ut at det skulle han ligge på, så får vel heller begynne å neste prosjekt :)
Hehe herlige pusen da :D :D

Back
Topp