Bah.. Mellomrom knappen min vill ikke alltid fungere
den vill heller skrive en n
så ordene blir ofte helt vanvittig feil 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håpe håpeKan virke sånn![]()
Åh nei så kjipt daHver gang det regner og er tåke mister vi tv-signalenesåå kjedelig!! Vi må nok ha større antenne. Har kun TV3 nå.
Jeg har bodd mye i sofaen siden jeg ble sykemeldtHehe helt santhar mer eller mindre bodd i sofaen i dag da
haha bare hatt små økter med ting utenom
![]()
Skal jammen bli herlig å se de små gullene våre skikkelig![]()
![]()
her mangler jeg en tastBah.. Mellomrom knappen min vill ikke alltid fungereden vill heller skrive en n
så ordene blir ofte helt vanvittig feil
![]()
Det er jo positivt daJeg har bodd mye i sofaen siden jeg ble sykemeldtmen merkelig nok syns jeg ikke tiden har gått så sakte heller
![]()
Ja begynner å bli irriterendeÅh nei så kjipt daå de sender jo så mye reprise nå
![]()
ja kjekt å skravle..men nå er jeg slitenJa i dag har det virkelig det![]()
![]()
Gleder meg noe helt sykt
Lurer på om Torbjørn har snudd seg jegi går kveld drev han med noe som hvertfall var veldig vondt
å i dag kjenner jeg bevegelse oppe med ribbeina
Håper virkelig han har det![]()
Åh? Hehe det er hvertfall kjedelig :/her mangler jeg en tast![]()
Oj :/ det hadde jammen jeg å vertJa begynner å bli irriterendelei av å ut på verandaen med kosten for å dytte antenna til mer signaler
![]()
Ja jeg liker meg godt hjemme og igrunn, selvom jeg kjenner nå at det blir godt å ut i jobb littDet er jo positivt da![]()
![]()
kjedelig de dagene som virker veldig lange :/ men min første dag hjemme har gått fort den å
![]()
Hehe det er jeg åja kjekt å skravle..men nå er jeg sliten![]()
haha den er ubetydelige da..så gjør ikke noeÅh? Hehe det er hvertfall kjedelig :/
ja det har viHehe det er jeg åmen vi har vert mer enn gode i dag
![]()