Bah :/ kjedeligRakk såvidt titte i postkassa og det lå det bare tre brev![]()
Her kommer ikke posten før hvertfall 4 :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Bah :/ kjedeligRakk såvidt titte i postkassa og det lå det bare tre brev![]()
flere som har pakkekalender til ungene her?
Når begynner dere? Hvor gamle er barna, å hvor mye kr bruker dere ca på pakke kalenderen?Hehe jalager du fra bunnen?
Nei huffSitter på bussen... Og har en blaut sokk![]()
Ikke min hellerhaha..så herlig..min bergans jakke passer ikke lenger:O
Bah :/ kjedelig![]()
Her kommer ikke posten før hvertfall 4 :/
Jeg har ikke pakke kalender daNår begynner dere? Hvor gamle er barna, å hvor mye kr bruker dere ca på pakke kalenderen?
Det er jo litt kjekt at den gjør det daIkke der vi bodde før heller! Her kommer den tidlig, i 10-11 tia
Jeg har ikke pakke kalender dajeg har disse andre
i fjor hadde de Lego
![]()
Veldig greie de syntes jeg200 per kalender så er mer enn dyrt nok
![]()
Du bør kjøpe nye skoHehe går nok fint![]()
Vår har ikke noe fast tid - han endrer mye på ruta si har jeg følelsen av. Noen ganger er han der rundt 10, andre ganger mellom 3-4...Ikke der vi bodde før heller! Her kommer den tidlig, i 10-11 tia
Ikke særlig spennende nei...men er jo viktig og må gjøres. får igjen for det senereIkke santså tar jeg både det å NAV
få sambo til å hjelpe meg med å skrive ut noen søknader som hehe kan levere med det samme
Er i følge NAV alene mor frem til oktober så har egentlig rett på trøtte til SFOså kan få noen tusen kr på å fylle ut
verste som kan skje er jo at de sier nei
Så får jeg fylle ut det bidrag greiene
For en spennende kveld hahamen godt hva som er gjort
![]()
Har han ikke helt bestemt segVår har ikke noe fast tid - han endrer mye på ruta si har jeg følelsen av. Noen ganger er han der rundt 10, andre ganger mellom 3-4...
Det er jo litt kjekt at den gjør det dakjedelig å gå hele dagen å vente slik som jeg gjør
hehe
hehe..høres ut som en god planHehe jaden springer ikke bort fra meg
kan tegne mens telefonen lader
![]()
Du bør kjøpe nye skohehe for det er ikke godt å være våt i beina
![]()