okeiBle vel 4 strikke bøker og ut på tur i Vestfold 1-2.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okeiBle vel 4 strikke bøker og ut på tur i Vestfold 1-2.
hehe...ok skjønner. men del gjerne for detNopehar ikke det men det er ikke så spennende heller akkurat
![]()
prøver på litt billigere middager
spare penger til shooping
hehe
Er litt som deg, må lese gjennom hvis jeg orker.Fleste hopper vel bare over - er for nysgjerrig så jeg leser dem jeg da
Her fikk jeg det på filmMorsomt hvis du får til å filme det da ^-^ har prøvd her, men er ikke synlig nok
Usj det er kjedeligæsj..må handle en god del i dag ser jeg.
Kos deg masse på 3DKanskje jeg får sneket inn litt shopping når jeg er ferdig på 3D?? Må se ann hva jeg orker og bekkenet tror jeg![]()
hvor mange hadde du ved sist oppdatering da
I mårgen blir det seibiffHva blir det da?![]()
mhm ganske tomt kjøleskapUsj det er kjedelig![]()
Nei da skulle du jammen ha vert godhaha...og jeg har ikke akkurat fått strikket så mye![]()
spørs ka du genger etter i forhold....hehe..du er jo helt i rute og vel så detRundt 450, henger etter![]()
Er akkurat sånn det er - slutter også hvis noen legger hånden på magenHer fikk jeg det på film
For mange mange uker sidenmen ja jeg skal prøve igjen i kveld når han er mest aktiv
er kjekt å ha på film
![]()
![]()
Men føler med en gang man tar opp kameraet så slutter de å sparke![]()
hehe...så god er jeg ikke hahaNei da skulle du jammen ha vert god![]()
Seibiff, fiskegrateng og pizzahehe...ok skjønner. men del gjerne for det![]()
godt det daSeibiff, fiskegrateng og pizza![]()
Begynner å bli det her å men tror vi overlever en dag tilmhm ganske tomt kjøleskap
Hehe jaEr akkurat sånn det er - slutter også hvis noen legger hånden på magen![]()