okei. lenger enn meg med andre ord. eller vent nå litt mitt er ganske langt oghaha
hehe vokser fort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
okei. lenger enn meg med andre ord. eller vent nå litt mitt er ganske langt oghaha
kun den ene? øh? hull i en sko elr noe
?
Hehe derfor det er så lett p bare samle det i en strikkburde vel også klipt meg snart, tar så lang tid på badet når det blir så langtmå føne og gre i en evighet
![]()
Men bilder er alltid gøynææhh blir vel bare farge...så ikke så spennende før og etter bilde egentlig haha
Hehe derfor det er så lett p bare samle det i en strikk![]()
elsker det jegnope![]()
Wee så branå har jeg snakket med mimmis angående sete vi skal sende i retur...skulle få pengen på konto tilbake innen en uke![]()
skal ta..Men bilder er alltid gøy![]()
veldig greit å få det i ordenWee så bra![]()
![]()
Hehe jeg har fått gjort litt jegmen nå må jeg faktisk gjøre noe fornuftig her...kan ikke se ut som et bomba horehus når svigers kommer...haha
Hehe herligmå ha meg nye sko, blir våt på den ene sokken når det regner![]()
Hehehemen jeg mååå føne først![]()
Hehe jeg har fått gjort litt jegbrette klær, lagt på plass, satt på en tørketrommel å hengt opp litt tøy
å vaska og rydda kjøkken benken å fått satt på en oppvask maskin
Nå smak jeg ned i sofaen igjen klar til å oppdateres på neste serie![]()
Ja det kan jeg tenke megveldig greit å få det i orden![]()
man blir virkelig hekta på disse serieneHehe jeg har fått gjort litt jegbrette klær, lagt på plass, satt på en tørketrommel å hengt opp litt tøy
å vaska og rydda kjøkken benken å fått satt på en oppvask maskin
Nå smak jeg ned i sofaen igjen klar til å oppdateres på neste serie![]()