Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fordi vi er godeSynes det er imponerende at vi klarer å holde plass 3 til 7!
Har så lyst på sjokolade...
Og målrettedeFordi vi er gode![]()
Ja, må ta det rolig nå¨Jajeg har kommet meg hjem å fått spist litt
prøver å rydde kjøkkenet men må ta litt å litt
![]()
Om jeg fortsetter dette tempo jaOg målrettedeser du valset forbi 700 allerede! Tenker 3000 blir en lek for din del
![]()
Så finn deg noe sjokoladeSynes det er imponerende at vi klarer å holde plass 3 til 7!![]()
Så er det litt gøy for challengen sin skyldOm jeg fortsetter dette tempo jahaha.
Neste mnd trenger jeg iokke bilsete da, haha. Kunne tenkt en lilla voksipose![]()
Nope. Jobber til 22.00.Lykke til på jobb![]()
blir det bare halv vakt i dag da?
![]()
Mhm haha. Jeg er veldig konkurannsemenneskeSå er det litt gøy for challengen sin skyld![]()
Nja, er vel ikke så lurt før middag? (Ikke at matlysten blir mindre egentlig..Så finn deg noe sjokoladedet har du fortjent
Å ja vi er flinke![]()
Takk. Ikke ferdig før 22.00 . så kjekt med en rask tur innom herKos deg på jobb![]()
Ja ja, du får vekke han da velNja, er vel ikke så lurt før middag? (Ikke at matlysten blir mindre egentlig..)
Tror svigermor (for)venter at mannen skal fikse mat - han er flink så skjønner hvorfor.. men han har sovnet :/
Hehe ja det fjør de nok men de kommer godt med derDet er jaggu helt santGår rett i oppussingskassa de da
![]()
Det er det jammen jaSynes det er imponerende at vi klarer å holde plass 3 til 7!![]()
Jeg får ikke jobbe mere så nå blir det lange rolige dager på meg ja :/Ja, må ta det rolig nå¨Snakket med legen?
Aha så dere gjør det sånn hellerNope. Jobber til 22.00.
Har iutgangspunktet 6 vakter denne uken pga arbeidshelg. men da blir det 3 hele dager og 3 dager syk.
Du fortjener å ta det litt mer med ro ^-^ så du får prøve å nyte det og slappe av!Jeg får ikke jobbe mere så nå blir det lange rolige dager på meg ja :/
TakkDu fortjener å ta det litt mer med ro ^-^ så du får prøve å nyte det og slappe av!
PrøverJa ja, du får vekke han da vel![]()