Ja hvis han hadde greid å kjøre litt andre steder en rundt i Sandefjord og Larvik jaSå gøyfår sett mye morsomt på den måten!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja hvis han hadde greid å kjøre litt andre steder en rundt i Sandefjord og Larvik jaSå gøyfår sett mye morsomt på den måten!
Pleier klare måla jeg setter meg skjønner du![]()
Hehe ^-^ uansett er det imponerendeog ser vi fremdeles har 5 innafor topp 10 - liker det
![]()
Ser den - her er det som sagt ikke så mange turer i det siste, men har blitt vekket tidlig på lørdag med beskjed om at "Nå kjører vi til Sandnes"Ja hvis han hadde greid å kjøre litt andre steder en rundt i Sandefjord og Larvik ja![]()
![]()
Morsomt om vi klarte det hele veien - men er vel litt mindre sikkert hvordan det holder seg i ukedager/når alle er tilbake i jobb..Har skjønt det at du pleier å nå dine mål
Morro det at vi har 5 av 10 plasser![]()
Hehe sjønner deg godtHar så lyst å bestille babynest - men litt avhengig av litt mer stabil internettlinje egentlig.. rart hva man blir vant til![]()
Kos dere masseNå drar vi på bondegården![]()
Hehe å bra er detPleier klare måla jeg setter meg skjønner du![]()
Morsomt om vi klarte det hele veien - men er vel litt mindre sikkert hvordan det holder seg i ukedager/når alle er tilbake i jobb..
Sant det - bare det å surfe på telefon virket jo futuristisk ^-^Hehe sjønner deg godtblir litt frustrert å når man ikke har det man er vandt til
rart nok
tenk på hvor tregt det var før
![]()
Hehe jaSant det - bare det å surfe på telefon virket jo futuristisk ^-^
Overlever nok en uke![]()
Det burde du virkelig klareSe det ja 246 innleggvis jeg ikke klarer 300 som jeg satte meg som mål nå så har jeg jammen sviktet
![]()
Ikke santDet burde du virkelig klare![]()
![]()
Takk for detDet gjør du![]()
Kos deg med tegning![]()
Der er middagen hvertfall på koklukter godt her å er søren sulten kjenner jeg nå
![]()
Se det ja 246 innleggvis jeg ikke klarer 300 som jeg satte meg som mål nå så har jeg jammen sviktet
![]()