Veldig greit. Vi gav vel 1300/1400 for vår..... Og 200kr for lekegrind! 1x1 meter med leketeppe i veldig god stand. Syns det var billig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Veldig greit. Vi gav vel 1300/1400 for vår..... Og 200kr for lekegrind! 1x1 meter med leketeppe i veldig god stand. Syns det var billig![]()
Min søster skal få genser til jul tenkte jeg. Men hun vil helst ha bambus...hmm..
Veldig godt jaNam nam![]()
Ja tenkte det...men hvordan er det med bambus garn da??Skal du strikke?![]()
Ja tenkte det...men hvordan er det med bambus garn da??
Skal sjekke det ut neste gang jeg er å fikser neglene. Garnbutikk ved siden avTja, det finnes sikkert?! Ikke strikket med det selv![]()
Hehe seffGuri land å dere har skravla på morra kvisten![]()
Huff det er kjedeligHåper alle har sovet bedre enn megHer har det tordnet og lynt I natt, så har liggi I senga å hørt på det. Ville helst ha stått opp å sett på men orket ikke brekke kroppen ut av senga
![]()
Huff det er kjedelig![]()
Her har jeg sovet godt, men bare for lite![]()
Hehe seffSkravlehøns
![]()
Oj! Antar feiringen ble bra daI seng over 03.00 og opp 06.30 ...great!![]()
Ja tenkte det...men hvordan er det med bambus garn da??
Den tanken har jeg og hatt - men blir i sengen litt tilNei får vel rulle ut av senga og inn i dusjen![]()
Er noe litt koselig ved å bare ligge og høre på og, egentligKjedelig å ikke få sove, men synes torden og lyn er veldig fascinerendeer ikke redd eller noe.
Nei, godt det da. men synd det ødelegger søvnenKjedelig å ikke få sove, men synes torden og lyn er veldig fascinerendeer ikke redd eller noe.