Skravletråd

Vi må først få vaska huset, så hente lekegrind, legge småen, strikke :D, få besøk av pappa :)

Ja. Hope so. Satser på å bli ferdig med babyteppe i dag. Om ikke i morgen.
Vet du hvor jeg kan få tak stoffutklipp jeg kan sy på? tenker sy på krone, bamse etc.

Moro, får vi se når du er ferdig?

Tenker du tynne som vanlig stoff eller tykkere som de man syr på om man har fått hull i buksa? Strykemerker har jeg kjøpt på ebay men kjøpt lite stoff. Stoff og stil, husfliden o.l.?

Nei får vel rulle ut av senga og inn i dusjen :P

Moro, får vi se når du er ferdig?

Tenker du tynne som vanlig stoff eller tykkere som de man syr på om man har fått hull i buksa? Strykemerker har jeg kjøpt på ebay men kjøpt lite stoff. Stoff og stil, husfliden o.l.?
Ja, kan legge ut på hobbytråden jeg vettu.
Hm, egentlig det samme. Men må jo være fint. Kunne for eks tenkt bamse, prinsesse, krone, stjerner eller noe. Kan sjekke stoff og stil.

Kjappstrikka drakt, den lilla jeg la ut bilde av :)

Skal kjøpe lekegrind brukt ja :) ei rett her borte som skal selge :)
Hva vil kjappstrikka si?:P Det går kjapt, men hvor kjapt:P? hehe

Åh, så flott da. Ka må du gi?

Jada, veldig:)
Kosa meg med alkoholfri vin og cider jeg:P Men guuud så masse rester:O:O
Mannen hadde rett lagde alt for mye:P

Mimret, sang, spilte og dansa;)

Herlig da :) kjekt med rester om ikke det er ALT for mye da :P kan fryse noe kanskje?

Hva vil kjappstrikka si?:P Det går kjapt, men hvor kjapt:P? hehe

Åh, så flott da. Ka må du gi?

Vel den bare heter det :P vet ikke hvor kjapp den er, hehe! Men strikkes på pinne 4 så sånn sett går det jo relativt fort :D

Herlig da :) kjekt med rester om ikke det er ALT for mye da :p kan fryse noe kanskje?
Har fryst brownies og cupcakes. Tar med opp på hytten når vi skal feire meg og svigerfar.
Ellers klarer vi nok å spise opp tapasrestene de neste dagene til lunsj etc.

Min søster skal få genser til jul tenkte jeg. Men hun vil helst ha bambus...hmm..

Back
Topp