Skravletråd

Blir masse prikker :p hehe men det var fint da :D sambo som valgte :D de har jammen mye rare på IKEA å :o
Ja! Mye jeg ikke forstår at noen vil ha på soverommet sitt og ><

Men heldigvis mye fint også :)

(Ble byttet ut som sjåfør etter en time. Da hadde mannen sovet og ville ta over igjen - fikk bolle som plaster på såret?! :) )

Ja, savner jeansen min :(
Liker ikke å gå i joggebukser/treningsbukse og slikt hele tiden. Er ikke glad i skjørt og kjoler heller egentlig. Men har ikke noe valg nå om dagene. Kommer vel te å venne seg til kjole og skjørt å:)

Mammajeans da?

Ja! Mye jeg ikke forstår at noen vil ha på soverommet sitt og ><

Men heldigvis mye fint også :)

(Ble byttet ut som sjåfør etter en time. Da hadde mannen sovet og ville ta over igjen - fikk bolle som plaster på såret?! :) )
Hehe ja jeg tenkte samme tanken der jeg stod :p noen av de hadde ikke passet inn hos meg hvertfall :p men ja de har heldigvis mye fint å :D

Haha mannfolk :p men er godt med bolle da :p :P å så får du heller skravle med oss :p

Hehe ja jeg tenkte samme tanken der jeg stod :p noen av de hadde ikke passet inn hos meg hvertfall :p men ja de har heldigvis mye fint å :D

Haha mannfolk :p men er godt med bolle da :p :P å så får du heller skravle med oss :p
Jada bolle var greit (er visst lett å bestikke ;) )

Og ja, greit å være her - så lenge nettet holder da. Kjører nå over Valdresflye :)

Savner også vanlige jeansene mine.. men fant en veldig god mammajeans på nettbutikken til Lindex (lav foran, høy bak) som jeg nesten har flyttet inn i :P
Ingen stor fan av kjole/skjørt jeg heller, men må vel vurderes etter hvert..

Problemet med hm og Lindex og alle andre jeans er at de kun er 33 tommer Max. Å når du helst vil ha 36 tommer i bena blir det kjedelig å bruke kr på dem. Å ellers synes jeg mamma jeans er dyre.

Har ingen problem med å orientere meg, eller følge skilt - men å plassere byer på kart...
Trodde lenge Bodø var lenger Nord enn Tromsø feks ><

Back
Topp