Skravletråd

Ja helt vilt :o
Har tenkt på det samme, men siden han ikke har hatt Bhgplass her etter vi flytta kjenner han jo ikke mange og når nesten alle skal gå på SFO tenker jeg det er viktig for han sosialt! Men kan jo se det litt an :)
Ja det er derfor mine skal gå nå det første halve året :) han skal bytte skole å hun begynner jo å på ny :) ellers så hadde jeg hatt de hjemme fra nå å :)
Men det er som du sier det er bra for dem sosialt :) å så får de bli skikkelig kjent sammen :)

Nå er jeg lei av butikker :o
Vert på: polet , en utenlandsk butikk, obs, helgø å nå Kiwi :o
Vi har bare vært på systembolaget - men fy så mye folk (stort sett norske) det er her! Så bærer det vel videre til kjøpesenteret :P sikkert ikke mindre folk der, nei ;)

Ds stakk sambo :p, eldste er ute p leker å minsta koser seg med cindarella filmen :D :D hehe kommer ikke en lyd fra henne :D hun stor koser seg :D
Så anbefaler den virkelig for både store å små :D

Å jeg skal i gang med kake :)

Da har vi vært på Expert å handla. Fikk taki tørketrommel billig:) gubben pruta, å så fikk han seg drone og mor ny dab radio. Skjønner ikke hva han skal med den men han så ut som en unge på julaften så hjerte mitt smelta derfor fikk han den:)

Vedlegg

• 1437825474088.jpg
    1437825474088.jpg
    44,3 KB · Visninger: 7
  • 1437825485738.jpg
    1437825485738.jpg
    56 KB · Visninger: 7
  • 1437825496479.jpg
    1437825496479.jpg
    54,5 KB · Visninger: 8
Da har vi vært på Expert å handla. Fikk taki tørketrommel billig:) gubben pruta, å så fikk han seg drone og mor ny dab radio. Skjønner ikke hva han skal med den men han så ut som en unge på julaften så hjerte mitt smelta derfor fikk han den:)
Åh hehe de er herlige å da <3

Grattis med tørketrommel å ny radio :D :D

Oh yums! Den så helt fantastisk ut!

Vi har (ENDELIG) løpt oss ferdig på senteret - alle har sett det de skulle, gleder meg bare til å kjøre hjem nå :P

Skulle egentlig se om jeg fant sko, men droppet det. Glemte at det var norwaycup straks og det er enda mer folk her enn det pleier!
Oj jammen har dere styrt på lenge da :D tenker det skal bli godt å komme hjem nå :)

Back
Topp