Skravletråd

Da var vi hjemme igjen:) spiste middag på brygga i Risør før vi kjørte i 7 tiden. Guttungen sovna med en gang og sov hele turen hjem:) var verre for meg som kjørte 3 1/2t uten stopp. Rimelig gåen i rygg og hofter. Han våkna da jeg bar han inn i senga og var nok våken en liten time. Syns det gikk helt supert, men er glad det ikke var lenger:O
Uff ja det tar jammen på o rygg å kjøre så langt :(

Dere som har barn i skolen, syns dere joggebukser er greit på skolen?

Begynte plutselig å tenke på det.. I Bhg syns jeg det er en selvfølge at det er greit..

Min 6 åring liker best olabukser eller velourbukser. Tenker på velourbuksene som joggebukser? Han har ikke de vanlige bomulljoggebuksene rett og slett fordi han sliter hull i de første gang han bruker de..

Dere som har barn i skolen, syns dere joggebukser er greit på skolen?

Begynte plutselig å tenke på det.. I Bhg syns jeg det er en selvfølge at det er greit..

Min 6 åring liker best olabukser eller velourbukser. Tenker på velourbuksene som joggebukser? Han har ikke de vanlige bomulljoggebuksene rett og slett fordi han sliter hull i de første gang han bruker de..
Min liker best joggebukser han :) eller slike myke dongeri med strikk i livet :)
Syntes det er helt ok :) de må gå i det de trives i :)
Ser det på skolen hele tiden :) det er mye joggebukser :)
Thigts blandt jentene da :)

Min liker best joggebukser han :) eller slike myke dongeri med strikk i livet :)
Syntes det er helt ok :) de må gå i det de trives i :)
Ser det på skolen hele tiden :) det er mye joggebukser :)
Thigts blandt jentene da :)

Så bra! Syns det er viktig at de har på seg behagelige klær de kan leke i :)

Zzzz.. Trøtt i dag gitt. Får vel begynne å lage litt lunsj :)

Begynte plutselig å øsregne her :o vi som hadde så fint vær og sol..

Back
Topp