God morgenGod morgen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgen![]()
Huff - høres virkelig ikke godt ut. Har du sånn sovepute, har hørt det skal hjelpe litt?Trøtt å sliten .. Sliter med søvnen pga bekkenet å blir så trøtt å Lei av å gå rundt å ha vondt hele tiden![]()
Akkurat i dag er jeg drit leivis det bare hadde godt an å tatt dem ut å fått en liten pause (å masse baby kos) å heller bare putta dem tilbake
det hadde vert noe det
![]()
Ja jeg har en fantastisk en.. Men det hjelper ikke så mye når jeg går til krig mot den hver natt for jeg klarer ikke ligge stilleHuff - høres virkelig ikke godt ut. Har du sånn sovepute, har hørt det skal hjelpe litt?
Trøtt å sliten .. Sliter med søvnen pga bekkenet å blir så trøtt å Lei av å gå rundt å ha vondt hele tiden![]()
Akkurat i dag er jeg drit leivis det bare hadde godt an å tatt dem ut å fått en liten pause (å masse baby kos) å heller bare putta dem tilbake
det hadde vert noe det
![]()
Ja jeg må jo lære meg detUff det er ikke noe gøyGreier du ta ennå mer hensyn til bekkenet med f.eks mindre gåing eller bæring? Jeg merker stor forskjell på bekkenet etter hvor mye jeg tar hensyn til det i alle fall. Selv om det er skikkelig dritt å be om hjelp til så mye!! (Syns jeg)
Hadde planer om å rydde littNoen planer i dag?
Da har du jo fått unna en del daHåper jeg slipper gjøre så mye i daghar hengt opp to vask og satt på en til da... Lagt på plass en del klær.
Håper jeg slipper gjøre så mye i daghar hengt opp to vask og satt på en til da... Lagt på plass en del klær.
Ja jeg må jo lære meg detmen vill så gjerne gjøre selv
![]()
Jeg merker bare av å gå i butikkene at resten avverget blir hard. Da selv om at jeg før hjelp av barn til å plukke av de nederste hyllene å sambo bærer. Det er bare det å gå :/
Jeg ser ikke akkurat for meg at jeg holder ut lenge i jobb med dette her når det blir verre av å ha ferie![]()
Jeg ber å sambo om mye men føler jeg må gjøre noe for å hjelpe![]()
Nei det er helt santDu må bare ta hensyn til deg selv og stoppe når kroppen sier det, å ikke bare pushe på for da sier det jo som regel bang te slutt og det vil vi ikke ha noe av vet du![]()
Ja jeg må jo lære meg detmen vill så gjerne gjøre selv
![]()
Jeg merker bare av å gå i butikkene at resten avverget blir hard. Da selv om at jeg før hjelp av barn til å plukke av de nederste hyllene å sambo bærer. Det er bare det å gå :/
Jeg ser ikke akkurat for meg at jeg holder ut lenge i jobb med dette her når det blir verre av å ha ferie![]()
Jeg ber å sambo om mye men føler jeg må gjøre noe for å hjelpe![]()
Uff ja.. Uansett hva man gjør så blir det fælt syntes jegKjenner meg veldig igjen! Gåing er helt pyton for bekkenet.
Jeg vil også helst gjøre ting selv også hater jeg å vente! Gjør jeg det selv blir det liksom gjort med en gangog bare sånt som å løfte lillegutt opp og ned i spisestolen bør jeg egentlig la vær, han veier jo 11,5 kg! Bære han opp og ned trappa.. Får veldig vondt av det! Men ønsker jo å gjøre det..
Uff ja.. Uansett hva man gjør så blir det fælt syntes jeg![]()
Men glad mine er for store til å bæres. Husker det når jeg skulle ha mellomste. Man vill jo løfte å kose med de men det tar jammen på![]()
Da var vi hjemme igjenspiste middag på brygga i Risør før vi kjørte i 7 tiden. Guttungen sovna med en gang og sov hele turen hjem
var verre for meg som kjørte 3 1/2t uten stopp. Rimelig gåen i rygg og hofter. Han våkna da jeg bar han inn i senga og var nok våken en liten time. Syns det gikk helt supert, men er glad det ikke var lenger:O