Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe herligwops, da har jeg shoppet litt igjen![]()
![]()
HeheheBare deler av den fant han ut nå haha
Åh så herligHar akkurat vært å svømt - eller plasket rundt med nevøen heter det veldigg uansett ^-^
Nå er jeg veldig klar for middag!
Ah hva har det gått i?![]()
Var ikke feil nei - var morsomt å se hvordan magen stakk opp når jeg lot megselv flyte ^-^Åh så herligdet er godt å bade litt
![]()
![]()
Så stilig! Tipper han blir fornøyd daSengekant til snuppa i magen og huske til lillegutt
De var visst utsolgt for den sengekanten med ugla på, men syns denne også var finOgså har vi huskestativ med sklie i hagen, men det er to vanlige husker på den så lillegutt får jo ikke til å huske på de
Nå blir det andre boller
![]()
![]()
Har akkurat vært å svømt - eller plasket rundt med nevøen heter det veldigg uansett ^-^
Nå er jeg veldig klar for middag!
Hehe herligdet har jeg å gjort i dag
En cardigan å 6 nye truser som ikke presser på magen![]()
Så fin den var daSengekant til snuppa i magen og huske til lillegutt
De var visst utsolgt for den sengekanten med ugla på, men syns denne også var finOgså har vi huskestativ med sklie i hagen, men det er to vanlige husker på den så lillegutt får jo ikke til å huske på de
Nå blir det andre boller
![]()
![]()
Ja - var på drammensbadetDet hørtes herlig utI svømmehallen?
Skal på hyttenDet blir nok herlig![]()
![]()
Er farlig å gå i butikkerOhh! Høres kjekt ut![]()
![]()
Åh hahaVar ikke feil nei - var morsomt å se hvordan magen stakk opp når jeg lot megselv flyte ^-^
Vi har samme huske til guttungenSengekant til snuppa i magen og huske til lillegutt
Nå blir det andre boller
![]()
![]()
Det blir deilig daSkal på hytten![]()
Er farlig å gå i butikkerjeg finner jo alltid noe nytt jeg trenger
![]()
1t. fra BergenDet blir deilig dahvor var det dere hadde hytte?
alltid kjekt å få kommet seg bort litt
![]()