Stekt laks med pasta og pesto![]()
Ikke dårlig tips. Vi elsker laks, men hadde det på mandag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stekt laks med pasta og pesto![]()
Mhm, og veldig godtHøres veldig enkelt ut da![]()
Ja, hehe. tror detDet bør gå så flinke som dere har vert allerede![]()
Åhh så stasKl kvart over 1gleder meg som en liten unge til å få se tobbisen min igjen <3
Åg det blir sikkert gøy daHer skal sambo og eldste på bilshow på tusenfryd i dag![]()
Stekt makrell![]()
Åååh det er for lenge siden vi har hatt det så magen rummler bare jeg tenker på det![]()
Men herrefred vis du klarer å skravle sånn da så nåes det hvertfall i kveldJa, hehe. tror det
Men er på job dahaha. Bare vært stille her til nå
![]()
Nope. går relativt fort detMen herrefred vis du klarer å skravle sånn da så nåes det hvertfall i kveld![]()
du har ikke langt igjen heller da
![]()
950 krÅhh så stasHva betaler du?
Ja det gjør det virkeligNope. går relativt fort det![]()
Bra pris syns jeg950 krfår da med bilder, en cd med flere bilder og filmsnutter
![]()
MhmJa det gjør det virkelig![]()
Jeg aner ikke :/ men de sier jo det er fersk fisk i delikatessen :/ men har aldri kjøpt selvEr den så god den du får kjøpt da? hmm
Det er nok mange vill jeg troMhmSnart I mål selv du. Lurer på hvor mange som har 2000 innen mnd er over
Har kjøpt engang , og den var ikke særlig fersk!!Jeg aner ikke :/ men de sier jo det er fersk fisk i delikatessen :/ men har aldri kjøpt selv
Kanskje noe sånn ja.Det er nok mange vill jeg troeller mange å mange kansje 20 stk som ligger an til det?
Ja det e virkelig ikke illeBra pris syns jeg![]()
Kanskje noe sånn ja.Det er nok mange vill jeg troeller mange å mange kansje 20 stk som ligger an til det?
Så bi har godt vinner sjangserKanskje noe sånn ja.