De sier hvertfall det :/ men kansje min bare er dumNei trodde det var litt av greia, at den ikke detter ned! Teit da
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De sier hvertfall det :/ men kansje min bare er dumNei trodde det var litt av greia, at den ikke detter ned! Teit da
Bedre detJa det var kjedelig :/ men bruker heller sambohehe
Ååhh, så på sambo så fungerer den?De sier hvertfall det :/ men kansje min bare er dumden liker seg på sambo men ikke meg. Så kan jo være jeg Har vert for liten? Jeg aner ikke
rart er det hvertfall
1756 eller noe har jegIkke santnå mangler jeg bare de siste 500 så er jeg med i trekningen av alle premiene
Men du leder enda du daikke mange innlegg igjen nå
![]()
I morgen blir det ut til foreldrene mine igjenPlaner i morgen da damer?
Skal jobbe og lekePlaner i morgen da damer?
Mye bedre enn på meg jaÅåhh, så på sambo så fungerer den?
Hehe ja da tar ting lang tidJeg må få hentet de pakkene jeg ikke rakk å hente her en annen dag, må innom biblioteket å levere og hente noen barnebøker, handle mat og noen andre små ærender. Litt småtingDer går vel den dagen tenker jeg, når man har med seg to små tar ting tid
![]()
Det er jo kanon bra1756 eller noe har jeg![]()
Hihi kjekt å være med i trekning av alt ja![]()
Okei, hmm...Mye bedre enn på meg ja![]()
Men da kan det være det gårOkei, hmm...Er mannen som skal ha. Han elsker bli kost med ryggen
![]()
Så skjønnFikk denne i posten i dag da
http://www.ebay.com/itm/271647953736?_trksid=p2060353.m1438.l2648&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Virket som god kvalitet! Kjøpte mørkeblå, tenkte det gikk ann å bruke den på gutt ogsåKosta 18 kr
![]()
De er søte de derFikk denne i posten i dag da
http://www.ebay.com/itm/271647953736?_trksid=p2060353.m1438.l2648&ssPageName=STRK:MEBIDX:IT
Virket som god kvalitet! Kjøpte mørkeblå, tenkte det gikk ann å bruke den på gutt ogsåKosta 18 kr
![]()
Mhm, var på tilbud nå nemligMen da kan det være det går![]()
![]()
Oh yeahFikser lett det![]()
![]()