Ehm.. Det skal godt gjøres å velge bare en?Hva sjokolade er favoritten?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ehm.. Det skal godt gjøres å velge bare en?Hva sjokolade er favoritten?![]()
Her blir det ostesmørbrød, men det er jo brød da.Hmm hva skal vi ha til lunsj i dag? Er litt brødlei..
Jeg får det til med appen min hvertfallMå man være på pc for å skjekke hvor mye man har skravla? Får det ikke opp når jeg er på bv app.
Usj, det er bare creepy... ble til at jeg måtte sjekke begge kattene fra hale til snute og det samme med oss.
Tanken på at det kunne være flere tok helt av ><
Risbrød er namnam daEhm.. Det skal godt gjøres å velge bare en?haha i den skåla er det risbrød, å den blå å den orange nidar favoritter posene, å noen stop
![]()
Mhm, ser dette. Så 4500 nærmer seg veldig. Så må nå ha et høyere mål enn det??Hoho 4444 innlegg![]()
Ja det er detRisbrød er namnam da![]()
Så langt har jeg vaska en maskin med klær å tegnetHva har dere gjort på så langt i dag da og hva er planene for resten av dagen?![]()
njaaa. Liker ikke sjokolde med appelsin smak elr bringebærf yll og sånn.Ja det er detmen det er jammen det meste av sjokolade
![]()
Ja absoluttMhm, ser dette. Så 4500 nærmer seg veldig. Så må nå ha et høyere mål enn det??![]()
Så deilig daHer har vi vært ute og lekt i flere timer. I regntøy![]()
Jeg fikk det aldri til på androidtelefonen jeg hadde, men jeg prøvde nå som jeg har iPhone og da gikk det med en gang. Vet ikke om det er tilfeldig eller om gamle tlf min bare var vanskeligMå man være på pc for å skjekke hvor mye man har skravla? Får det ikke opp når jeg er på bv app.
Den med appelsin liker ikke jeg hellernjaaa. Liker ikke sjokolde med appelsin smak elr bringebærf yll og sånn.
Nei så rartJeg fikk det aldri til på androidtelefonen jeg hadde, men jeg prøvde nå som jeg har iPhone og da gikk det med en gang. Vet ikke om det er tilfeldig eller om gamle tlf min bare var vanskelig![]()
Åhh, så kjekt med kino daSå langt har jeg vaska en maskin med klær å tegnethaha å skravler her
nå er vi på vei til kino
![]()
![]()
Nei. Liker heller ikke bamsemums.Den med appelsin liker ikke jeg hellermen bringebær er namme
![]()
Er heller ikke så glad i bamsemums eller de med skum![]()
iKKE Feil detJa kjøpte boka
Ja er blitt hekta
Veldig greit det da for da har jeg noe å gjøre på om dagen![]()