mhm. men ikke med mannen tror jegDen ser kjempe kjekk ut![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
mhm. men ikke med mannen tror jegDen ser kjempe kjekk ut![]()
haha får skumlese. skal ha 4500 inna kveldenDa er vi hjemme igjen - utslitt men fornøyd og straks blir det pizza
Ser dere har skravlet godt I dag - mye å lese igjennom![]()
Yepp kjør på snuppisDa gjør vi detlettere å ha en oversikt da
![]()
Min blir nok med hanmhm. men ikke med mannen tror jeg
Min liker ikke sånne filmer hahaMin blir nok med hansett de andre sammen med meg så
å han har likt de å
![]()
![]()
Hei![]()
Hvordan har dagen vert?![]()
Har vært på Tusenfrydhaha får skumlese. skal ha 4500 inna kveldenjeg tror det blir mer og
hoho.
Gjort på i dag?
Ahh, gøy d:aHar vært på Tusenfryd
Dagen ble bra, den - selv om det eneste jeg kunne ta var tømmerrennetble mye gåing men niesen på 6 var storfornøyd, så det var vel det viktigste
![]()
Haha - ja det ble bare herligAhh, gøy d:a
Tømmerrenna r jo gøy. Ble du hot på bilde nedover? haha
Hehe er kjekkeste å kjøpe nytthmm lurer på om jeg bare skal bruke sengekanten etter guttungen. på en måte tullete å kjøpe ny selvom det frister litt![]()
Haha - ja det ble bare herligmen siden de to andre så så seriøse ut, så kjøpte vi ikke
![]()
Mhm. men det etter han er jo nesten ikke brukt hmmmHehe er kjekkeste å kjøpe nytthehe
Skulle vi ha laget en ny bli kjent tråd?
Siden det er så mange der som desverre ikke er her inne lengre![]()
God ide![]()
Så braHar vært på Tusenfryd
Dagen ble bra, den - selv om det eneste jeg kunne ta var tømmerrennetble mye gåing men niesen på 6 var storfornøyd, så det var vel det viktigste
![]()
Det var det da :/ jeg hadde nok brukt den om den var nøytralMhm. men det etter han er jo nesten ikke brukt hmmm
Den er ikke helt nøytral hehe.Det var det da :/ jeg hadde nok brukt den om den var nøytral![]()
Godt det daGjett hva det ble te middag her da??
Pizza![]()
Hahaha føles som om alle endten skal ha det eller tacoGjett hva det ble te middag her da??
Pizza![]()