Må sjekke mer om de har i blå eller annen farge også as...til Torbjørn<3<3Det må du så absolutt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Må sjekke mer om de har i blå eller annen farge også as...til Torbjørn<3<3Det må du så absolutt![]()
Vi klarer jo dette lett. Har jo allerede 4103Det må du så absolutt![]()
Men kjedelig å sitte å vente på han.Hahaha så herlig dahan koser seg Sikkert
![]()
Den høres veldig fin ut daPLan har jeg alltid hehe.
Den skal være lilla på utsiden samme farge som vognen omtrent. Ugler og en prinsessekrone på utsiden + navnet Sølvi.
Stoffet inni er jeg litt usikker på , men ønsker egentlig leopard da..haha..men må høre om hun fikser det .
Mange krav jeg hehe.
Det har heldigvis ikke viOoohh, digg dA. Her har vi besøk haha. Så må egentlig være sosial![]()
Det hadde vert fintMå sjekke mer om de har i blå eller annen farge også as...til Torbjørn<3<3
OjVi klarer jo dette lett. Har jo allerede 4103![]()
Hehe ja det er en annen sakMen kjedelig å sitte å vente på han.
Å så var det feil batteri så da måtte vi te bake. Så da sitter jeg her å venter i gjenn da.Hehe ja det er en annen sak![]()
Er helt blank der selv :/ men jeg kommer vell til å sitte her mestNoen som har film å anbefale til i kveld?
Hehehe unnskyld at jeg ler men det er sånn her åÅ så var det feil batteri så da måtte vi te bake. Så da sitter jeg her å venter i gjenn da.
Det har vi faktisk ikke snakket omMulig dere har snakket om dette før, men jeg kom plutselig på at farsdag er i november! Sjekka, og fant ut at d i år er den 8.hadde vært morsomt å født da
![]()
Hehehe unnskyld at jeg ler men det er sånn her åhehe uff
håper du slipper å sitte så lenge å vente denne gangen da
![]()
Det syntes jeg virkelig nåEr bare å le) er vant te å vente på han jeg. Kan kanskje få han te å kjøre nedom by'n så jeg får kjøpt tegnebok.
Hehe jeg stoppet heldigvis førAhh nå er jeg proppmett på pizza hehe..
Hadde vært spesielt morsomt for de som blir far for første gangDet har vi faktisk ikke snakket om![]()
Viste den var i novemberdet er tøfft at den er nøyaktig 9 mnd etter morsdagen
![]()
Det hadde vert en fin dag å få på ja <3
Ikke santHadde vært spesielt morsomt for de som blir far for første gangkanskje jeg bør kjøpe en liten gave fra Tassen sånn i tilfelle?
![]()