God morgenGod morgenFå som er våken nå regner jeg med
?
Her er det opp før hanen galer![]()
Må ha riktig god helgHva er planene for dagen
?
Har faktisk ingen planer for Helgen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgenGod morgenFå som er våken nå regner jeg med
?
Her er det opp før hanen galer![]()
Må ha riktig god helgHva er planene for dagen
?
Åh neiGod morgen! Ikke helt våken ennå, men skal da klare å stå opp.
Planen er egentlig Tusenfryd - skal visst være fint vær der, men her striregner det..
Wee så herligI dag er jeg 25 uker!
Kakao er namGod morgen
Kos dere I tusenfryd
Ingen planer
Å har kommet opp av senga, lest vg, dagblad, Aftenposten, nett aviser, og Sandefjords blad papirutgave digitaltsjekka fb og nå koser jeg meg med bv
alt dette med en tilhørende kopp kakao
så kan dagen begynne snart, med litt frokost
![]()
Åh da skal det blir godt å få han hjem igjen tenker jegI dag kommer storebror hjemHan har vært på besteforeldre-ferie siden onsdag
![]()
Oj hehe effektive damerWow som dere skravler:O hehe. Måtte hoppe over litt over400 innlegg i skravletråden nåhehe.
Vi var på Langedrag med et vennepar og deres sønn som er født rett etter vår sønn, i går. Moro for liten og storfikk se en kalv bli født og se ulvene kommunisere, ule og leke med menneske. I tillegg masse andre dyr
vært der flere ganger når jeg var mindre og
![]()
Tørketrommel er genialt med små barnVi har vært å sett på tørketrommelnå skal vi spise lunsje med fossilene mine ( mine foreldre)
![]()
Jeg syntes detVet ikke om det er noe man trenger /tørketrommel men det har satt seg i hodet mitt at det skal vi ha nå. Når ho kommer.![]()
Tørketrommel er genialt med små barnhadde ikke klart meg uten min
![]()
Kos dere masse med lunsj ute![]()
hva blir det å spise?
![]()
Gjør ikke noe detSorry redigerte akkurat i det du likte. Ja det satte seg i hodet mitt at vi skulle ha det når ho kom.
Rundstykker med egg, lunsjkaker, karbonader![]()
Åh da skal det blir godt å få han hjem igjen tenker jeg![]()
Åååh Weee får ferske reker i kveld![]()
glede
![]()
![]()