Skravletråd

God morgen :)
Kos dere I tusenfryd:)
Ingen planer :)
Å har kommet opp av senga, lest vg, dagblad, Aftenposten, nett aviser, og Sandefjords blad papirutgave digitalt :) sjekka fb og nå koser jeg meg med bv ;) alt dette med en tilhørende kopp kakao :) så kan dagen begynne snart, med litt frokost :)
Kakao er nam:D

Wow som dere skravler:O hehe. Måtte hoppe over litt over400 innlegg i skravletråden nå:P hehe.
Vi var på Langedrag med et vennepar og deres sønn som er født rett etter vår sønn, i går. Moro for liten og stor:D fikk se en kalv bli født og se ulvene kommunisere, ule og leke med menneske. I tillegg masse andre dyr:) vært der flere ganger når jeg var mindre og:)

Fått vert på handle tur :) tok med den kommende storesøster, en tur på europris for å få inn mer farger til meg :p en tur på Kiwi å en liten tur på apoteket :)
Fått satt på en klesvask å brettet klær å nå er bekkenet helt ferdig :o det lover slettes ikke bra :(
Sambo har vert flink da å ryddet masse mens vi var borte :D å i tillegg skrudd opp enda ett lys til meg under kjøkkenskapene :D :D

Wow som dere skravler:O hehe. Måtte hoppe over litt over400 innlegg i skravletråden nå:P hehe.
Vi var på Langedrag med et vennepar og deres sønn som er født rett etter vår sønn, i går. Moro for liten og stor:D fikk se en kalv bli født og se ulvene kommunisere, ule og leke med menneske. I tillegg masse andre dyr:) vært der flere ganger når jeg var mindre og:)
Oj hehe effektive damer:D
Åh så gøy for barna å få sett det da :D :D kjekt med slike dager :)

Ungene koser seg med film :D ute plasker det ned :/ sambo sitter å ser på YouTube . Å jeg farger :p lat gjeng her i dag :) men jammen var det deilig :D

Vi har vært å sett på tørketrommel :) nå skal vi spise lunsje med fossilene mine ( mine foreldre) :)

Vet ikke om det er noe man trenger /tørketrommel men det har satt seg i hodet mitt at det skal vi ha nå. Når ho kommer. :)
Jeg syntes det :p men så har jeg alltid hatt å :) genialt med mye klesvask :) for jammen blir det mye med små barn :) å jeg Jar ikke tørkeplass til alt :/ håndklær, tepper, dyner, sengtøy å klær :)

Tørketrommel er genialt med små barn :p hadde ikke klart meg uten min :o

Kos dere masse med lunsj ute :D :D hva blir det å spise? :)

Sorry redigerte akkurat i det du likte. Ja det satte seg i hodet mitt at vi skulle ha det når ho kom.
Rundstykker med egg, lunsjkaker, karbonader :)

Back
Topp