Det er opppussing? Liker det jeg![]()
Ja det er en Canadisk serie der de hjelper en familie hvert program. De pusser opp også ser de på nye hus også. Så må de velge til slutt om de er fornøyd med oppussingen og vil bo der, eller om de heller vil flytte
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er opppussing? Liker det jeg![]()
Fant ett gammelt opptak jegJeg ser faktisk på bolighjelpen, hmmmm
Matvrakmåtte ned å varme opp rester etter middagen
hehe
Åååh den var nydelig <3 jeg skal ha mønster i min jeg åHva syns dere om denne sengekanten da?
![]()
Jeg elsker ugler! Men samtidig tenker jeg at det blir vanskeligere å matche med sengetøy når det er mønster på sengekanten? Hvis den bare er hvit eller rosa er det kanskje enklere.. Jeg er håpløs, greier aldri å bestemme meg!
Åg det hørtes godt utHaha hva hadde dere? Vi hadde fylte paprika i dag, nam nam![]()
Hva syns dere om denne sengekanten da?
![]()
Jeg elsker ugler! Men samtidig tenker jeg at det blir vanskeligere å matche med sengetøy når det er mønster på sengekanten? Hvis den bare er hvit eller rosa er det kanskje enklere.. Jeg er håpløs, greier aldri å bestemme meg!
De poengene er helt genialeDen med uglene er er sånn her bakpå:
![]()
så man kan jo velge å ha den uglefri i perioder.. haha..
liker at den har knyting både oppe og nede!
men er en veldig ok helt hvit på flust jeg har sett på også, da slipper jeg å betale for den siden vi kan bruke poengene vi har!
Synes den var/er kjempe søt jeg![]()
HeheDa har lille kone vært flink å vanna, nå rister det i hele huset, siden gubben banke masse på plass med rar maskin![]()
Da har lille kone vært flink å vanna, nå rister det i hele huset, siden gubben banke masse på plass med rar maskin![]()
Den er detSå tykk og god den så ut. Kjempe fint mønster å![]()