Skravletråd

Den samme svarte. Skulle jo egentlig ha vert hos frisøren å både klippet å avfarget for har lyst på ny.. Men denne teite xen klarer alltid å ødelegge. 80 000 har jeg betalt pga han i år.. Det er sure penger å jeg kunne fått vanvittig mye annet for de

Den samme svarte. Skulle jo egentlig ha vert hos frisøren å både klippet å avfarget for har lyst på ny.. Men denne teite xen klarer alltid å ødelegge. 80 000 har jeg betalt pga han i år.. Det er sure penger å jeg kunne fått vanvittig mye annet for de

Skjønner, men du kler jo svart godt da:)

Huff, for en kødd! Hvorfor så mye:(?

Skjønner, men du kler jo svart godt da:)

Huff, for en kødd! Hvorfor så mye:(?
Takk :)

Jo. Jeg tok over leiligheten når vi flytta fra hverandre, han tok bilen...

Bilen var uheldigvis registrert på meg å.
Så han ødela hele motoren i bilen å slutta å betale på den.. Så der satt jeg igjen med 65 000 i bil som jeg søren ikke har brukt på 3 år.. Måtte betale for ellers hadde jeg fått anmerkninger å vi skulle jo kjøpe hus...
Å så er resterende i advokat.. For han er i tillegg en elendig far å bør ikke ha barna...

Så han ødela hele motoren i bilen å slutta å betale på den.. Så der satt jeg igjen med 65 000 i bil som jeg søren ikke har brukt på 3 år.. Måtte betale for ellers hadde jeg fått anmerkninger å vi skulle jo kjøpe hus...
Å så er resterende i advokat.. For han er i tillegg en elendig far å bør ikke ha barna...

Herregud for en dust!!:(
Blir sint og lei meg på dine vegner kjenner jeg!!:(
Hvor mye har han de nå?

Herregud for en dust!!:(
Blir sint og lei meg på dine vegner kjenner jeg!!:(
Hvor mye har han de nå?
Per i dag ingenting..
Men jeg vet at det holder vel ikke denne gangen heller. Er en lang historie der. men det at foreldre skal ha rett til å se sine barn uansett hva de har gjort er bare tull!
Men barnevern er enig men de dytter meg forran som pute. Så jeg må via advokat for å prøve å holde samvær minimalt av sikkerhet til barna. Det er dyrt..

Uff så utrolig dårlig! Noen mennesker altså.. men hvordan er foreldrene hans? Hjelper det å si ifra til de hvor uansvarlig dust av en sønn de har? Er liksom ikke så mye man kan stille opp med som en ex sikkert:(

Uff så utrolig dårlig! Noen mennesker altså.. men hvordan er foreldrene hans? Hjelper det å si ifra til de hvor uansvarlig dust av en sønn de har? Er liksom ikke så mye man kan stille opp med som en ex sikkert:(
Vell.. De har oppdratt han.. De er faktisk verre.. Han har skrevet unna på gjeldsbrev da. Men får de nok aldri tilbake likevel.. For han har ikke verdi i noen ting. Å gidder heller ikke jobbe

Vell.. De har oppdratt han.. De er faktisk verre.. Han har skrevet unna på gjeldsbrev da. Men får de nok aldri tilbake likevel.. For han har ikke verdi i noen ting. Å gidder heller ikke jobbe
Usj, ja han må jo ha lært seg å oppføre seg sånn et sted:( grusomt at det skal gå an, jeg forstår det virkelig ikke:o

Per i dag ingenting..
Men jeg vet at det holder vel ikke denne gangen heller. Er en lang historie der. men det at foreldre skal ha rett til å se sine barn uansett hva de har gjort er bare tull!
Men barnevern er enig men de dytter meg forran som pute. Så jeg må via advokat for å prøve å holde samvær minimalt av sikkerhet til barna. Det er dyrt..

Huffameien:( Det er tragisk.
Burde ikke fått vært med de skjønna barna dine da:/

Når jeg bodde med han å var hjemme hadde jeg alltid barna.
Men når jeg begynnte å jobbe kveld måtte han faktisk gjøre noe til en forandring. Å det takkler han ikke.

Så glad jeg kom meg bort å nå har verdens beste :D

For en tulling. Hvor gammel er han egentlig?
Hvordan har ungene det da?

Hehe:P
Jada:D
Hva mat og kaker er på plass og:P
Hehe:D her ble det kun kaker. Blir altfor mye styr med mat også. Er vant med fra min familie at vi bare serverer kake i bursdager, men har ei svigerinne som altid disker opp skikkelig:p men, syns det var nok å drive med med kaker og rydding av hus jeg. Haha

Back
Topp