Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal jegKos deg, rosahårdott!
Masse lykke til på oulGod morgen![]()
Skal telle timer til oulgleder meg
Kos dere alle sammen i dag![]()
Ingenting alvorlig, håper jeg?Brannalarm på jobben igjen - ut I regnet med seg ^-^
Tror seriøøøst kroppen prøver å ta igjen all søvnen jeg har mistet de siste 5 månedene... blitt vant til å våkne i 6-7 tiden, nå er det plutselig å sove til langt på da!:O
Godt at den "sier ifra" så tydelig, da! Hvis jeg husker rett, har du hatt et litt trøblete svangerskap, og har sikkert godt av å hvile.
Ja det er det! Men blir jo så oppgitt av å sove vekk halvedagen!
Ja har vært ett tøft første del av svangerskapet, så er deilig d at jeg nå klarer å slappe av og senke skuldrene mine etter OUL og med at jeg kjenner bevegelser!
Blødningene ser ut til å ha gitt seg nå *bank i bordet* så slapper mer av! Derfor kroppen reagerer også! Er bare glad jeg ikke har fått feber som jeg pleier å få etter slike *stress* perioder
God morgen![]()
Skal telle timer til oulgleder meg
Kos dere alle sammen i dag![]()
Banker for deg, jeg også. Sånt er utrolig slitsomt.
Har du planer for den våkne delen av dagen?
Høres ut som en god dag.Takk!Satser på det verste er overstått nå!
Skal komme meg ut av senga, ringe megler, ringe forsikringa og sjekke opp no, og se nyeste Pretty littel laiers, og bassengtrening med en venninne som er gravid, før hjemom å spise noe middag også er det sommeravslutninh i bhg til bonusgutt!![]()
Nei, var bare litt ventilasjonsproblemer på kantinaIngenting alvorlig, håper jeg?
Takk for det
Kos deg masse på shoppingtur![]()