Skravletråd

Joda ja, men det er for mye. Helt uaktuelt å gå tilbake til.
Fikk det bare litt travelt med pos.gravidstest og at jeg gikk hjemme med guttungen...og da ville jeg tilbake i stilling og ut av ulønnet perm...greit tjene opp fullt med foreldrepenger. Guttungen fikk jo plass i barnehagen:)

Joda ja, men det er for mye. Helt uaktuelt å gå tilbake til.
Fikk det bare litt travelt med pos.gravidstest og at jeg gikk hjemme med guttungen...og da ville jeg tilbake i stilling og ut av ulønnet perm...greit tjene opp fullt med foreldrepenger. Guttungen fikk jo plass i barnehagen:)
Det sjønner jeg godt :) er greit å ha noe å rutte med i permisjonen :D :D

Det sjønner jeg godt :) er greit å ha noe å rutte med i permisjonen :D :D

Mhm,veldig:) Har klart oss lenge med meg i ulønnet,men det merkes jo med et såpass høyt forbruk som vi har...oppussing...
Og må man spare inn på andre ting da så går det utover kafebesøk og småshopping:P

Mhm,veldig:) Har klart oss lenge med meg i ulønnet,men det merkes jo med et såpass høyt forbruk som vi har...oppussing...
Og må man spare inn på andre ting da så går det utover kafebesøk og småshopping:P
Hehe det er ikke akkurat billig nei :p

Å kafebesøk er greit å ha litt penger til :D :D

God morgen :D
Hva skal dere i dag?
Her sitter jeg nå i bilen å skal spise frokost mens jeg venter på fysio :p gidder ikke kjøre hjem for p snu i døra :p
Etterpå blir det kafé med to venninner før det er avgårde til ultralyd :D :D :D

Håper alle får en fin dag :D :D

God morgen :D
Hva skal dere i dag?
Her sitter jeg nå i bilen å skal spise frokost mens jeg venter på fysio :p gidder ikke kjøre hjem for p snu i døra :p
Etterpå blir det kafé med to venninner før det er avgårde til ultralyd :D :D :D

Håper alle får en fin dag :D :D
Høres ut som en veldig koselig dag du har foran deg :)

Er på jobb - tilbake til rutinen :P

Morgen!

Regnet ødela alle egne planer, så i dag skal jeg legge inn søknad til årets husmorpris: Bake, vaske og pakke til fotballcupen mann og barn reiser på I helga.

God oul, rosahårdått.

Back
Topp