Skravletråd

Jeg og guttungen har lagd en del muffins i det siste! Han finner mixmasteren i kjøkkenskuffen og spør om vi skal bråke:p og siden muffins går så fort så gjør vi det:D hehe. I starten ble han SÅ lei seg og sint når kakene måtte i ovnen, kunne jo ikke skjønne det:p

Hehe, skjønner han godt jeg:D

Nå har vi kost oss på sommerfest i barnehagen:D Kjempe gøy!

Så har jeg fått 6 mammajeans, 2 mammatights og 1mammagenser i dag:eek::D

Haha! Jeg sitter faktisk her og gliser lykkelig til hvert av de grønne smilefjesene dine! Gravidhormonene er superhappy på guttens vegne.
Hehehe så herlig :D :D det er mine å :D :D er ikke noe mere han fortjener :D :D åååh jeg holdt på å gråte av glede inne i klasse rommet :o klarte heldigvis å holde de tilbake for akkurat det kan jeg tenke me hadde vert flaut for han :p

• Liker
Reactions: Io
85c135ee3468d1feea4e940413ad4f35

Måtte bare vise, skrudde seng I dag, å så var det en som mente den måtte prøve ligges, ser ut til at den ble godkjent av sjefen I huset :)

Hmm.. Sambo stakk til en kompis for å hjelpe han med en traktor.. Nå sitter jeg å funderer på om jeg skal gå it å male litt å overaske han :p har så lyst. Bekkenet sier nei men jeg sier jo :o
Men må få ungene i seng først så får vi se hva som skjer :D

Hmm.. Sambo stakk til en kompis for å hjelpe han med en traktor.. Nå sitter jeg å funderer på om jeg skal gå it å male litt å overaske han :p har så lyst. Bekkenet sier nei men jeg sier jo :eek:
Men må få ungene i seng først så får vi se hva som skjer :D
Male hva da?:)

Back
Topp