• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Skravletråd

God morgen damer, hva er planene for dagen i dag?

Vi skal på åpen dag i barnehagen der lillegutt begynner i august på formiddagen. Det blir spennende å se :) Så er det hjem og sove for han så kommer pappaen min til lunsj og han skal også passe barna når vi skal på ultralyd. Gruer og gleder meg til ultralyden! Så spent :o

Ultralyd blir spennende!

Her ser jeg frem til nok en rolig dag på sofaen, i dag med spennende utsikt over naboens håndverkere. Jeg er så lei av tv, så her ligger forholdene til rette for å bli en skikkelig ekkel kikker.:pompus:

Lykke til på ultralyd :D om en uke er det endelig vår tur :D

Har levert ungene handlet å styrt litt i heimen. Nå sitter jeg å venter på at egget mitt skal bli ferdig :D så blir det frokost å drop dead diva :D

Senere blir det fysio å i kveld skal vi på bli kjent kveld på skolen til minsta :) spennende :D :D

God morgen :)

Sitter bare å vurderer om jeg skal klippe plenen eller ikke - fristende å fortsette å utsette litt til :P

God morgen damer, hva er planene for dagen i dag?

Vi skal på åpen dag i barnehagen der lillegutt begynner i august på formiddagen. Det blir spennende å se :) Så er det hjem og sove for han så kommer pappaen min til lunsj og han skal også passe barna når vi skal på ultralyd. Gruer og gleder meg til ultralyden! Så spent :eek:
Det hørtes ut som en spennende dag! Gruer deg? Nervøs for at alt ikke er bra? Kjenner litt på den følelsen jeg og, skal på ultralyd om 3 uker. Innmari spent!

Her skal vi pakke ferdig og ordne i huset sånn at alt er klappet og klart til å sette oss på flyet i kveld:)

Ultralyd blir spennende!

Her ser jeg frem til nok en rolig dag på sofaen, i dag med spennende utsikt over naboens håndverkere. Jeg er så lei av tv, så her ligger forholdene til rette for å bli en skikkelig ekkel kikker.:pompus:
Husk kikkert og snacks da ;D

Har du stor plen å klippe?
Heh, nei den er egentlig ganske så liten - nok til at vi kun har gressklipper med oppladbart batteri. Men mannen er allergisk, så hvis jeg klipper, så kan han ikke gå ut i det hele tatt (eller, ut rundt huset).

Så vurderer å ta det senere på kvelden (men som alltid når man utsetter... blir det da dyttet til dagen etter, osv;) )

Hvor skal du fly til?

Lykke til på ultralyd :D om en uke er det endelig vår tur :D

Har levert ungene handlet å styrt litt i heimen. Nå sitter jeg å venter på at egget mitt skal bli ferdig :D så blir det frokost å drop dead diva :D

Senere blir det fysio å i kveld skal vi på bli kjent kveld på skolen til minsta :) spennende :D :D
Så spennende med bli kjent kveld da! Vi var på skolebesøk forrige uke vi:)

Jeg må vente enda 3 uker på ultralyd.. Hvor mange uker er du nå?

Heh, nei den er egentlig ganske så liten - nok til at vi kun har gressklipper med oppladbart batteri. Men mannen er allergisk, så hvis jeg klipper, så kan han ikke gå ut i det hele tatt (eller, ut rundt huset).

Så vurderer å ta det senere på kvelden (men som alltid når man utsetter... blir det da dyttet til dagen etter, osv;) )

Hvor skal du fly til?
Haha, jo kjenner jo til det. Her i rekka deler mannfolka på klippinga. Vet ikke hvorfor ingen av damene gjør det egentlig:PGanske stor plen så vi deler på en sånn man kan sitte på. Så jeg slipper unna klipping! I hvert fall så lenge vi bor her:D

Vi flyr til Spania:)

Haha, jo kjenner jo til det. Her i rekka deler mannfolka på klippinga. Vet ikke hvorfor ingen av damene gjør det egentlig:PGanske stor plen så vi deler på en sånn man kan sitte på. Så jeg slipper unna klipping! I hvert fall så lenge vi bor her:D

Vi flyr til Spania:)
Åh så deilig! Hadde ikke hatt noe imot litt tid i Spania eller Sør-Frankrike nå :P

Men har ikke ferie før i slutten av juli - og blir ikke noe reising i år - mesteparten av feriepenger blir babyutstyrspenger :P

Svangerskapet er jo en spennende reise, det! :cool01
Haha ^-^ Jupp, og klager ikke ;) vil heller være hjemme med stor mage enn ut og reise - r vel mer når det er så lite sommer her hjemme at reiselysten kryper innpå :P

Vi blir også hjemme mesteparten av ferien i år. Håper fortsatt på litt sol, og på at det skal dukke opp noen gode sommerkonserter i nærheten.

Back
Topp