Skravletråd

Popkorn hørtes ikke dumt ut! Men etter rask gjennomgang av skap og skuffer har vi ikke :/

Men ble til ostesmørbrød i ovn, ikke helt feil det heller ^-^

Ja, smart med trekk til bil - foreldrene mine kjøpte det kanskje litt for Sent sist og har noen fine kakaoflekker som bevis :p
Ostesmørbrød er topp! Kanskje det blir lunsjen etterpå.. Mannen har også fri (turnusfri), så heldigvis er jeg ikke alene med kranglefantene! Sendte mannen på butikken nettopp, så blir det lunsj etterpå.

Vi har ikke trekk i nåværende bil og angrer.. Bakovervendt sete og bilturer med mat og diverese = møkkete seter!

Jeg må bare si det, at det er mulig å drømme så mye rart. Jeg drømte at jeg bare MÅTTE finne ut kjønnet NÅ. Så jeg bare åpnet opp og pelte ut ungen for å se. Så våknet jeg og tenkte umiddelbart; det var jo unødvendig, hvordan skal den nå kunne overleve, den blir jo iskald på utsida! Mens jeg dro og røska i dyna for å prøve å brette den rundt den lille gutten... Merkelig!

Haha huff. Jeg drømmer også mye snodig..!

Her blåser det også veldig! Sola skinner, men frister lite å gå ut i denne blåsten :/

Så enormt deilig å være ferdig med sikkert siste fulle valt på jobb, fått farget håret. Å sitter nå i pysjen å lager middag/ kvelds :D ikke helt feil det :p :D
Gleder meg til å nyte en herlig kveld med verdens beste <3

Jeg må bare si det, at det er mulig å drømme så mye rart. Jeg drømte at jeg bare MÅTTE finne ut kjønnet NÅ. Så jeg bare åpnet opp og pelte ut ungen for å se. Så våknet jeg og tenkte umiddelbart; det var jo unødvendig, hvordan skal den nå kunne overleve, den blir jo iskald på utsida! Mens jeg dro og røska i dyna for å prøve å brette den rundt den lille gutten... Merkelig!
Herregud, det hørtes jo helt vilt ut! Har og hatt en periode med mye drømming nå.. Mye rart altså...

Så enormt deilig å være ferdig med sikkert siste fulle valt på jobb, fått farget håret. Å sitter nå i pysjen å lager middag/ kvelds :D ikke helt feil det :p :D
Gleder meg til å nyte en herlig kveld med verdens beste <3
Hørtes veldig deilig og avslappende ut:) bare å nyte. Her streves det med en 5åring med et ganske så ekstremt humør. Hver dag! Ikke no gøy :(

Min 5 åring å :eek: syter hele tiden.. Den der sutrete tonen er helt forferdelig :eek:
Føler virkelig med deg
Det er faktisk veldig godt å vite at det ikke bare er hos oss det er sånn. Grinete store deler av dagen, og da svarer han gjerne frekt eller gjør tinghan ikke skal, når han er i det humøret. Og da baller det fort på seg gitt, for vi kan jo ikke bare finne oss i alt for at han er i dårlig humør akkurat! Æææh, til å bli gal av ;)

Det er faktisk veldig godt å vite at det ikke bare er hos oss det er sånn. Grinete store deler av dagen, og da svarer han gjerne frekt eller gjør tinghan ikke skal, når han er i det humøret. Og da baller det fort på seg gitt, for vi kan jo ikke bare finne oss i alt for at han er i dårlig humør akkurat! Æææh, til å bli gal av ;)
Hehe ja det hjelper faktisk å vite at man ikke er alene :)

Akkurat som hun mi :/ holder på å bli gal.. :o

Min snart-seksåring er også sånn. Vi holder på å gå hverandre på nervene!!! Sutrete, prøvende, kranglende....
Rart det der :/
Mi pleier aldri å krangle med meg, har alltid vert så blid å glad.
Men siden de er flere så er det gjerne en fase som rammer dem før skole start :p
Måtte den snart ta slutt :o

Hjelper vell ikke så mye med gravide mødre heller :p tålmodigheten er ikke helt der den var :p

Andre juni å det pøser ned med regn å det er iskaldt :( jeg er så vær syk at jeg snart går på veggene :o

Ikke nok med det men barnehagen skal ha sommer avslutning i dag....ute.... Med skuespill å grilling :o
Er så typisk :/

Jeg vill ha sommer og sol!!! Føles ikke som juni det føles som oktober :(

Andre juni å det pøser ned med regn å det er iskaldt :( jeg er så vær syk at jeg snart går på veggene :eek:

Ikke nok med det men barnehagen skal ha sommer avslutning i dag....ute.... Med skuespill å grilling :eek:
Er så typisk :/

Jeg vill ha sommer og sol!!! Føles ikke som juni det føles som oktober :(

Høres ut som du beskriver været her:P Utrolig æsjæsj vær!!

Ahh, kjedelig det er i dag da. Skal liksom være sol og fint da.
Her er sommerfesten neste uke, så satser på været er blitt fin til da. Skrev meg opp på bakelisten i sted. :D

Noen som har planer om å skravle seg til topps denne mnd? 2500 innlegg, jeeez...det er mye!! Og itilegg topp 10...1500innlegg er nok mer innafor:P

Høres ut som du beskriver været her:P Utrolig æsjæsj vær!!

Ahh, kjedelig det er i dag da. Skal liksom være sol og fint da.
Her er sommerfesten neste uke, så satser på været er blitt fin til da. Skrev meg opp på bakelisten i sted. :D
Er typisk når det er sommerfest :)
Skår liksom aldri feil :p men vis det fortsetter som dette dropper vi grilling å får heller bare med oss showet :) er liksom ikke helt det samme med våte pølser :p

Åh så gøy med baking til da :D jeg var for treig med å skrive meg opp så lista er full :/ men sist jeg baka til barnehagen hadde jeg med meg disse :
ImageUploadedByBV Forum1433230140.072794.jpg

Håper dere får bedre vær enn oss :)

Er typisk når det er sommerfest :)
Skår liksom aldri feil :p men vis det fortsetter som dette dropper vi grilling å får heller bare med oss showet :) er liksom ikke helt det samme med våte pølser :p

Åh så gøy med baking til da :D jeg var for treig med å skrive meg opp så lista er full :/ men sist jeg baka til barnehagen hadde jeg med meg disse :
Vis vedlegget 119742

Håper dere får bedre vær enn oss :)

Våte pølser er ikke noe særlig nei:P
Mhm, veldig kjekt med baking. Så tar jeg guttungen med på det og, så blir det en kjekk aktivitet:D
Ohhh, de var stilige:D Flink du er!

Noen som har planer om å skravle seg til topps denne mnd? 2500 innlegg, jeeez...det er mye!! Og itilegg topp 10...1500innlegg er nok mer innafor:P
Det blir tøfft å få til :/
Men har mista litt troen på premiene å etter å ha vunnet to ganger å enda ikke mottatt noe..
Så kommer ikke til å skravle mye pga premiene.. Da er det heller fordi jeg er skravlesyk :p

Her er det 8 grader og øsende regn. Herlig..

Back
Topp