Skravletråd

Vet dere når det er vanlig at man kjenner spark på utsiden? Jeg og samboeren min skal være borte fra hverandre i 4 uker i sommer, fra starten av juli til starten av august, så jeg er litt stressa for at det skal skje da...? :)
Det er så individuelt, ser at noen har begynt å kjenne det allerede nå. Men jeg vil jo tipp et du vil kjenne det før juli! :)

Jeg holder på å bli GAL av denne kvalmen!! :( Hver gang jeg tror det begynner å bli bedre, så får jeg en på trynet og begynner å kaste opp igjen.. Heldigvis er premien verdt det! For dette er ikke moro altså! ;)

Det er så individuelt, ser at noen har begynt å kjenne det allerede nå. Men jeg vil jo tipp et du vil kjenne det før juli! :)

Ja, jeg håper det jeg og :) er i uke 23 når jeg reiser.. Satser på at h*n gir et skikkelig spark før den tid, så far får kjenne når det skjer for første gang :)

Jadda :p bekkenet mitt er så ustabilt at fysio ikke klarer p finne helt ut av hva som skjer bak der :p fått låne bekken belte så får vi se :)

Å så har jeg omsider krøpet til korset å bestillt lege time neste uke å gitt sjefen besjed om at jeg da mest sansynlig ikke kommer tilbake å om jeg gjør så er det Max 50 %

Japp har hatt mer enn nok skal jeg være ærlig! :)

Ja gleder meg til mer Norsk neste år! :D
Ser den! :) jeg har lyst å gå videre på småbarn og spesiallisere meg der, men får se hva jeg orker når jeg er ferdig! :) Skal egentlig gå tre år til nå på rappen videre nå, men får se hva formen min sier etter fødselen om jeg orker å gjennomføre det neste året selv om det kommer en liten en!
Åja! Har du tenkt å ta master i spesped da eller? Da er du veldig tøff hvis du klarer det. Jeg hadde ikke jobbet i bhg før studiene, så følte uansett det kunne være lurt med erfaring:)
Har du jobbet mye i bhg før eller?

Åja! Har du tenkt å ta master i spesped da eller? Da er du veldig tøff hvis du klarer det. Jeg hadde ikke jobbet i bhg før studiene, så følte uansett det kunne være lurt med erfaring:)
Har du jobbet mye i bhg før eller?

Jeg håper på å klare det, tar det på deltid, så er ikke så tungt som det ville vært på fulltid :)

De har ett årstudium med småbarn :) så skal sjekke litt opp rundt dette studiumet tenkte jeg! :)

Har jobbet snart to år som vikar både på små og stor barns gruppe så trivest veldig med dette! :) i tillegg 3 måneder i en familie barnehage for noen år siden! :D

Vet dere når det er vanlig at man kjenner spark på utsiden? Jeg og samboeren min skal være borte fra hverandre i 4 uker i sommer, fra starten av juli til starten av august, så jeg er litt stressa for at det skal skje da...? :)

Jeg kjente på utsiden første gang 18 uker :)

Første dagen med energi på 14 uker = vasket og rydder leilighet, nesten ferdigskrevet arbeidskrav, nye sengeklær, middag på bordet når samboeren kom hjem, fått sett enda mere på vogner og snakket med folk om emmaljunga city cross! :D Deilig å få unna så mye uten å ha måtta masa på samboeren, også hatt ett aktivt magevesen som har vist meg to ganger i dag at hei jeg er til altså! :D
Nå håper jeg det varer til etter eksamen altså!

Første dagen med energi på 14 uker = vasket og rydder leilighet, nesten ferdigskrevet arbeidskrav, nye sengeklær, middag på bordet når samboeren kom hjem, fått sett enda mere på vogner og snakket med folk om emmaljunga city cross! :D Deilig å få unna så mye uten å ha måtta masa på samboeren, også hatt ett aktivt magevesen som har vist meg to ganger i dag at hei jeg er til altså! :D
Nå håper jeg det varer til etter eksamen altså!

Se der ja:) Ikke bruk opp alt på en gang da:) Hehe! Deilig å føle at man har no til overs da!

Innmari gøy med poking fra mageboeren da! Kjenner du ofte eller?

Jeg kjente på utsiden første gang 18 uker :)
Ååå, det gleder vi oss til. Akkurat nå er det bare jeg som kan kjenne men gleder meg til å mannen og kommende storebror kan få kjenne og, sånn at jeg kan dele gleden med dem!:)

Se der ja:) Ikke bruk opp alt på en gang da:) Hehe! Deilig å føle at man har no til overs da!

Innmari gøy med poking fra mageboeren da! Kjenner du ofte eller?

Neida! :D våknet med samme energi i dag også :D passet bra siden vi har eksamen de neste tredagene! :D

Jaa! :D passer bra også når symtomene forsvinner! :) Nei, første gang med så mye i går, så langt ingenting i dag! :)

Femåringen slengte inngangsdøra på foten til toåringen og det resulterte i legebesøk. Heldigvis ikke brudd, men huden er skikkelig oppskrapt... Dakkar snuppelura!

Ja, skikkelig ille. Hun halter når hun går og vil helst bli bært. Fint for bekkenet det :/

Back
Topp