Skravletråd

Hei hopp jenter :D hva er deres planer i dag?

Her er det drittvær så barna koser seg inne.. Hele familien er lat :p hehe
Holder på å lage middag nå å har mekker sammen Softis fra piano som ligger i frysen å koser seg :) så etter middag blir det sjokolade vafler og testing :D er så heldig å få være med i kampanje å fikk hjem 3 pakker for å prøve :D :D

Drittvær her og - driver og rydder litt sånn at det skal være god plass til montering av ikeamøbler i morgen ^-^ så oppvask er ryddet, klesvask satt på igjen og klær hengt opp og sengetøy byttet. Etterpå blir det middag hos foreldrene mine :)

Drittvær her og - driver og rydder litt sånn at det skal være god plass til montering av ikeamøbler i morgen ^-^ så oppvask er ryddet, klesvask satt på igjen og klær hengt opp og sengetøy byttet. Etterpå blir det middag hos foreldrene mine :)
Fått gjort mye du da :D :D
Her er å alle sengene byttet på :D elsker å legge meg i helt rent sengtøy så det skal bli godt å legge seg i kveld :D :D
Kose dere masse i Middagsbesøk :D :D

Sitter å venter på at kl skal bli nok så vi kan få dratt i bursdag til en på 16. Gleder meg til jeg kommer hjem igjenn :)

Her har vi nettop spist middag:) Før i dag har vi tegnet og lekt med brio togbane:)
Skal snart ut å mate endene. Drittvær her og. Bare å kle seg det:D

Regn og surt ute her også... så ble en kafetur tidligere, så hjem å lage pakistansk mat :) så blir det vel film og avslapning resten av kvelden! Helt grei søndag ;)

Det regner her også!

Vi skulle egentlig på besøk, men jeg og lillegutt er så forkjøla så vi fant ut at det var best å bli hjemme. Skulle få middag der så hadde ikke planlagt middag til i dag, men da ble det pannekaker :)

Her er eneste planen komme igjennom resten av dramapensumet og få skrevet arbeidskrav!

Full i feber og dårlig Vær er ikke motivasjon akkurat!

Etterhvert blir det middag etter gutta sitt valg!

Endelig fått hilst på tre uker gamle nevøen til kjæresten i dag, å du som vi har å glede oss til! Ble helt forelska med en gang jeg, kjæresten også :) håper nurket vårt er like rolig som han her da, for det er jammen en snill liten en (foreløpig ihvertfall).

Endelig fått hilst på tre uker gamle nevøen til kjæresten i dag, å du som vi har å glede oss til! Ble helt forelska med en gang jeg, kjæresten også :) håper nurket vårt er like rolig som han her da, for det er jammen en snill liten en (foreløpig ihvertfall).
Hehe, umulig å ikke bli babysjuk da :)

Her er eneste planen komme igjennom resten av dramapensumet og få skrevet arbeidskrav!

Full i feber og dårlig Vær er ikke motivasjon akkurat!

Etterhvert blir det middag etter gutta sitt valg!
Spennende!! Hva slags studie går du på?

Se der ja!:) var ferdig utdanna bhg lærer i 2013:) eller førskolelærer som det faktisk het enda da! Hvor studerer du?

Forresten, god bedring!!

Kjempe spennende! :)
Volda! :)

Takk!

Heisann alle november damer!:) er formen bra idag?

Tilstedeværende :) ikke våkna skikkelig, tar minst 1 time. Ellers er formen som før, vondt i rygg og bekken, sover dårlig. Men er fortsatt like blid når jeg står opp, noe gubben ikke liker. :p

Heisann alle november damer!:) er formen bra idag?

Heisann!
Fremdeles pottetett av forkjølelse, sovet enormt dårlig, men skal stå opp å lese på eksamen straks! :D din da?

Formen er fin :D
Min kjære har bursdag å vi har fått ligget lenge i sengen å sløva :D nå er det bare å få u oss noe frokost før vi kjører ut å skal se på billøp :) :)
Ha en fin dag alle sammen :D

Snille gode lille bonusgutt!
Han har fått med seg at jeg mååå ha isbiter fortiden, så jeg våknet til ett glass vann med isbiter levert av gullet på snart 6 år <3

Snille gode lille bonusgutt!
Han har fått med seg at jeg mååå ha isbiter fortiden, så jeg våknet til ett glass vann med isbiter levert av gullet på snart 6 år <3
Så herlig :) sånt lever man lenge på ;)

Back
Topp