Skravletråd

Ja, vi får håpe at helsa holder seg såpass at du kan jobbe en stund til... Men må du trappe ned, så må du nok. Kanskje du kan finne noen nye hobbyer, noe lite frivillig arbeid du kan gjøre, e.l., slik at du føler deg litt mindre som bare en rugemaskin?
Ja noe må jeg finne på. Men blir det som sist så klarer jeg ikke mye. Nok å holde heimen ren å barna glade.. :)
Men jeg viste hva jeg gikk til :)

Ja :)
Hadde jeg vist og stolt på systemet her oppe hadde jeg tatt det som en selvfølge, men tror bekymringene letter utrolig når jeg kjenner spark og lignende, jeg sliter enda med å godta at dette kan gå bra! :)
JM sa at det er veldig naturlig og at det som regel lettet etter OUL :)
Satse på at det stemmer:)<3

I will sweety :) halter allerede før jobb i dag så starter jammen godt :eek: men jeg får manne meg opp til å snakke med sjefen. Heldigvis kort uke neste uke å :)

Good good. Fikk du snakket med han? :)
Her var det lang uke, men nå er det helg:D
Guttungen sover hos farmor i natt. Jeg og mannen har vært på handletur i dag.
Ble 3 kommoder til soverommet og ny seng:)
Så også på hagemøbler, men skal se mer på det i morgen også ny bil:D
Greit å gjøre uten unger:P

Good good. Fikk du snakket med han? :)
Her var det lang uke, men nå er det helg:D
Guttungen sover hos farmor i natt. Jeg og mannen har vært på handletur i dag.
Ble 3 kommoder til soverommet og ny seng:)
Så også på hagemøbler, men skal se mer på det i morgen også ny bil:D
Greit å gjøre uten unger:P
Åååh herlig med shooping og barnefri da :D :D
Nope gjorde ikke det :) han var travel hele dagen å jeg satt i kassen :p

Akkurat vært på Ikea med mannen og pappa - gikk knirkefritt, men har følt meg heeeeeelt ubrukelig :/ Fikk holde papir og krysse av - prøvde jeg å løfte selv lette ting kom de løpende som om jeg utsatte meg selv for dødelig skade >< søtt, men veldig frustrerende. Da gjenstår bare masse montering ;)

Akkurat vært på Ikea med mannen og pappa - gikk knirkefritt, men har følt meg heeeeeelt ubrukelig :/ Fikk holde papir og krysse av - prøvde jeg å løfte selv lette ting kom de løpende som om jeg utsatte meg selv for dødelig skade >< søtt, men veldig frustrerende. Da gjenstår bare masse montering ;)
Haha, typisk mannfolk! Hva har dere kjøpt?:)

Haha, typisk mannfolk! Hva har dere kjøpt?:)
Har kjøpt en del "ryddeløsninger" i form av skyvedørsgarderobe og noen kommoder som skal stå under trappen :) Dette så vi får flyttet alt det som nå er i skapene på barnerommet ned - så det faktisk kan bli ett barnerom :)

Jeg dævver, har kjøpt meg mamma-selebukse! Føler meg plutselig latterlig gravid. :p hadde egentlig ikke tenkt å gå med den før jeg var minst 6 mnd på vei, men den er oh so good, så den måtte jammen på i dag.

Gleder meg til å dra på ikea, først en gang alene så jeg kan gå å kikke og finne alt jeg vil/skal ha. :)
Så ta med gubben når jeg skal handle, trenger en til å bare og kjøre bilen med henger. Så begynner morroa når vi kommer hjem. Synes det er kjempe gøy å montere ikea møbler :)
Vi kjøpte kjøkken der for 2 år siden, jeg skrudde og fiksa, fikk litt hjelp til å henge på plass, men ellers gjorde jeg det selv. Gubben hater møbel montering.
Så det må gjøres nå før nurket blir for stort :)

Har kjøpt en del "ryddeløsninger" i form av skyvedørsgarderobe og noen kommoder som skal stå under trappen :) Dette så vi får flyttet alt det som nå er i skapene på barnerommet ned - så det faktisk kan bli ett barnerom :)

Jeg liker faktisk å holde på med montering jeg:)Men det må ikke være for store ting, og så må jeg få holde på helt selv :) Godt å få sånt unna da!

Gleder meg til å dra på ikea, først en gang alene så jeg kan gå å kikke og finne alt jeg vil/skal ha. :)
Så ta med gubben når jeg skal handle, trenger en til å bare og kjøre bilen med henger. Så begynner morroa når vi kommer hjem. Synes det er kjempe gøy å montere ikea møbler :)
Vi kjøpte kjøkken der for 2 år siden, jeg skrudde og fiksa, fikk litt hjelp til å henge på plass, men ellers gjorde jeg det selv. Gubben hater møbel montering.
Så det må gjøres nå før nurket blir for stort :)

Jeg liker og å montere:) Men MÅ få holde på alene, for om jeg og gubben skal samarbeide blir det bare tull forskjellige meninger og begge har rett;)

Jeg liker og å montere:) Men MÅ få holde på alene, for om jeg og gubben skal samarbeide blir det bare tull forskjellige meninger og begge har rett;)
Sånn er det ofte hos oss og - tar gjerne hver vår del og møtes igjen når vi er ferdige :P

Back
Topp