Skravletråd

e

Huff og huff...
Du, har jm. nevnt psykolog for deg som er på helsestasjonen?
Kanskje du hadde hatt godt av dt:)

Nei :)
Hun ville heller få følge meg opp hele veien! :)
Sa jeg vurderte det men hun ville heller være der da hun bare kan lytte etter hjertelyden :) bor i en liten komunne så er ikke så travelt for henne

Nei :)
Hun ville heller få følge meg opp hele veien! :)
Sa jeg vurderte det men hun ville heller være der da hun bare kan lytte etter hjertelyden :) bor i en liten komunne så er ikke så travelt for henne

Jeg forstår det, men en psykolog ville jo vært i tillegg tenker jeg.

Ja jøss? Er ikke det det vi kvinner gjør da :eek: :p
Nei Jeg jobber for under halv maskin ;) jeg bare er der :p men må nok gi besjed til sjefen snart om at han bør lete etter noen som kan ta over

Har vel gjerne en lei tendens til det ja, men må passe på seg selv og kroppen sin først og fremst.
Hvis du ikke klarer kle deg selv tror jeg det ja:P

Nei, daså. Synd.

Gått med fem psykologer tidligere bare en av dem hjalp faktisk :)

Men det letter utrolig når jeg får snakket med jordmor eller med samboeren når jeg ee bekymret :)

Har vel gjerne en lei tendens til det ja, men må passe på seg selv og kroppen sin først og fremst.
Hvis du ikke klarer kle deg selv tror jeg det ja:P
Men det var bare for jeg tok forhardt i.. Jeg må lære meg å høre etter på kroppen på jobb å .. Så jeg vill prøve litt til :D så kjedelig å gå hjemme :p

Gått med fem psykologer tidligere bare en av dem hjalp faktisk :)

Men det letter utrolig når jeg får snakket med jordmor eller med samboeren når jeg ee bekymret :)

Ja, godt det da. Men jeg tenker at ofte kan det være greit snakke med mer utenforstående også og ikke din kjære.
Jada, ikke alle vil jo hjelpe en like godt. Handler jo mye om kjemi også det med psykolog

Ja, godt det da. Men jeg tenker at ofte kan det være greit snakke med mer utenforstående også og ikke din kjære.
Jada, ikke alle vil jo hjelpe en like godt. Handler jo mye om kjemi også det med psykolog

Ja :)
Hadde jeg vist og stolt på systemet her oppe hadde jeg tatt det som en selvfølge, men tror bekymringene letter utrolig når jeg kjenner spark og lignende, jeg sliter enda med å godta at dette kan gå bra! :)
JM sa at det er veldig naturlig og at det som regel lettet etter OUL :)

I will sweety :) halter allerede før jobb i dag så starter jammen godt :o men jeg får manne meg opp til å snakke med sjefen. Heldigvis kort uke neste uke å :)
Huff, høres virkelig ikke godt ut - men hvis du kommer haltende på jobb tar kanskje sjefen det opp med deg (for deg)? ^-^ Håper i alle fall deg ordner seg.

Skal tilbake på jobb neste tirsdag - jeg er klar, mannen mener jeg ikke er det (og bestevenninnen min mener jeg bør gradvis gå tilbake). Rart som alle mener ting nå ;)

Oi oi... Jeg er på jobb og burde egentlig være strukturert, prøve å utnytte de neste månedene best mulig... Men fokus flyr stadig et annet sted. Jeg tok nettopp en tur inn i maiforumet og leste noen fødselshistorier derfra. Vet ikke om dét var noen god idé, nå triller tårene og jeg er bekymret for det som skal komme, både før under og etter fødsel. Lurer på når jeg skal begynne å bli komfortabel med situasjonen...

Oi oi... Jeg er på jobb og burde egentlig være strukturert, prøve å utnytte de neste månedene best mulig... Men fokus flyr stadig et annet sted. Jeg tok nettopp en tur inn i maiforumet og leste noen fødselshistorier derfra. Vet ikke om dét var noen god idé, nå triller tårene og jeg er bekymret for det som skal komme, både før under og etter fødsel. Lurer på når jeg skal begynne å bli komfortabel med situasjonen...
Er litt struts på akkurat den siste delen - november er lenge til ;)

Joda, nå etter et par uker klarer jeg å være struts i lange perioder. Men så slår det plutselig over meg som en flodbølge igjen. Jeg har visst en slik periode nå i dag... Håper på at periodene som struts likevel bidrar littegrann til at jeg blir mer klar, med tiden... :shy:

Slår meg og, av og til (spesielt når folk spør om hva jeg tenker om det ><).. men tenker at det ordner seg med tiden (og de fleste overlever ;) ). Og når det ikke holder fokuserer jeg på at de fleste får flere, så så ille kan det ikke være :P (håper jeg)

Det er kanskje litt derfor jeg ikke har så lyst til å dele med så mange enda... Redd det blir veldig mye spørsmål og større fokus enn jeg trenger. Foreløpig har vi bare fortalt det til to, og de er veldig omtenksomme og søte. Vordende besteforeldre står for tur etter neste legetime. Det er fristende å la "resten av verden" vente til sommerferietid, i håp om å få være mest mulig i fred. :)

Huff, høres virkelig ikke godt ut - men hvis du kommer haltende på jobb tar kanskje sjefen det opp med deg (for deg)? ^-^ Håper i alle fall deg ordner seg.

Skal tilbake på jobb neste tirsdag - jeg er klar, mannen mener jeg ikke er det (og bestevenninnen min mener jeg bør gradvis gå tilbake). Rart som alle mener ting nå ;)
Han er ikke den dom kommer å sier sånnt men han må han sett det å han vet p at jeg kommer nok ikke til å holde ut lenge .
I dag har jeg bare sittet stille i kassen så u dag har det gått tåligbra :) men får se hvor lenge det varer.

Hehe ja det er rart det :) min mener å jeg skal sykemeldes helt for dette vill han ikke se på. Men da blir jeg jo bare til en rugemaskin.. Blir noen lange mnd..

Håper vi begge klarer litt til :)

Ja, vi får håpe at helsa holder seg såpass at du kan jobbe en stund til... Men må du trappe ned, så må du nok. Kanskje du kan finne noen nye hobbyer, noe lite frivillig arbeid du kan gjøre, e.l., slik at du føler deg litt mindre som bare en rugemaskin?

Back
Topp