Skravletråd

Ser på jordmødrene på NRK i dag. Begynte med den eldste sesongen og den er jo fra Drammen sykehus :) Der skal jeg føde for andre gang :) Er tredje gang jeg ser serien, sett den hver gang jeg har vært gravid :)

Herlighet, jeg begynte å se på det nå. Sitter jo rørt konstant :hilarious:

Ja det er forståelig :D
Men timen din er nok snart den å :D :D
Kan jo ikke være så lenge etter min hvertfall som er 10 juni :) da er jeg 19+0 å jeg er jo bare 3 dager lengre enn deg :p
Den kom i dag! Hurra :D skal dagen før deg og nå ble irritasjon til hoppe-rundt-i-stua ^-^

Følte meg et lite øyeblikk litt rik, før haugevis av regninger måtte betales:P

Skravler litt mens jeg venter...

Prøver å ringe til Ullevål i håp om å få endret tid for OUL. De har åpent 9-11, men foreløpig får jeg umiddelbart "personen på internnr ... svarer ikke". Vet ikke om det betyr at linja er opptatt eller om det er noe galt med systemet... Men jeg prøver litt til.

Jeg sitter hjemme enn så lenge - på jobben er det så lydt at jeg ikke kan ringe om dette temaet uten å avsløre hemmeligheten for flere, og det er jeg ikke klar for helt enda.

Skravler litt mens jeg venter...

Prøver å ringe til Ullevål i håp om å få endret tid for OUL. De har åpent 9-11, men foreløpig får jeg umiddelbart "personen på internnr ... svarer ikke". Vet ikke om det betyr at linja er opptatt eller om det er noe galt med systemet... Men jeg prøver litt til.

Jeg sitter hjemme enn så lenge - på jobben er det så lydt at jeg ikke kan ringe om dette temaet uten å avsløre hemmeligheten for flere, og det er jeg ikke klar for helt enda.
Håper du fikk tak i noen! Har sett at ringetidene er minimale der vi skal og (drammen) hvor det er fra 14 til 15 tirsdag og torsdag :P nå slipper jeg unna med å heller flytte på legetimen min.

Niks, samme beskjed i to timer. :( Jeg prøvde linjen for andre henvendelser til avdelingen også, i tilfelle de bare hadde feil på svareren, men der var det ingen som tok tlf. Prøver igjen i morgen...

Du vet bekkenet/ryggen er helt på tur når du må ha hjelp med å kle på deg etter dusjen for du klarer ikke å bøye deg :(
Sukk. Tatt det så med ro på jobb i dag allikevel så skjer det :(

Uff og huff! God bedring! Dette går nok bedre snart...

Jeg for min del har kjent meg sliten og trøtt av den minste grunn denne uka, men nå i kveld har jeg gjennomført en av mine faste treninger, og da kjentes energinivået normalt igjen. Jippi! Så det går nok litt opp og ned, ikke bare én vei, heldigvis!

Uff og huff! God bedring! Dette går nok bedre snart...

Jeg for min del har kjent meg sliten og trøtt av den minste grunn denne uka, men nå i kveld har jeg gjennomført en av mine faste treninger, og da kjentes energinivået normalt igjen. Jippi! Så det går nok litt opp og ned, ikke bare én vei, heldigvis!
Godt å høre det går litt den gode veien å :D
Jeg håper mitt blir bedre ja, skal til fysio å trene på tirsdag. Men det er jobben som tar knekken på meg, må finne en gyllen midt vei. Sambo vill jeg skal sykemeldt meg igjen men jeg vet det er lite folk på jobb så jeg vill ikke det heller.

Tror hormonene mine tok over i går og store deler av dagen i dag!
Var jo med jordmor i går og da slet hun med å finne hjerelyden til lille er 15+4 i dag, men de fant den til slutt veldig svak og jeg fikk høre den. Men fikk jo litt lettere panikk i gåe kveld om tenk om det var morkakekyden og ikke hjertelyd osv osv... aner ikke hva som skjedde og på ett tidspunkt overbeviste jeg meg selv om at noe var galt.

Så i dag har jeg bare syntes synd i meg selv, grått og vært helt på bærtur. Alle rasjonelle tanker forsvant ut døren og jeg har ligget på sofaen og bare deppet.

Så plutselig nå i kveld så snudde set seg og jeg roet meg ned igjen nå er bekymringene omtrent som blåst borte og jeg kjenner lite på dem igjen... merkelig+

Tror hormonene mine tok over i går og store deler av dagen i dag!
Var jo med jordmor i går og da slet hun med å finne hjerelyden til lille er 15+4 i dag, men de fant den til slutt veldig svak og jeg fikk høre den. Men fikk jo litt lettere panikk i gåe kveld om tenk om det var morkakekyden og ikke hjertelyd osv osv... aner ikke hva som skjedde og på ett tidspunkt overbeviste jeg meg selv om at noe var galt.

Så i dag har jeg bare syntes synd i meg selv, grått og vært helt på bærtur. Alle rasjonelle tanker forsvant ut døren og jeg har ligget på sofaen og bare deppet.

Så plutselig nå i kveld så snudde set seg og jeg roet meg ned igjen nå er bekymringene omtrent som blåst borte og jeg kjenner lite på dem igjen... merkelig+
e

Huff og huff...
Du, har jm. nevnt psykolog for deg som er på helsestasjonen?
Kanskje du hadde hatt godt av dt:)

Godt å høre det går litt den gode veien å :D
Jeg håper mitt blir bedre ja, skal til fysio å trene på tirsdag. Men det er jobben som tar knekken på meg, må finne en gyllen midt vei. Sambo vill jeg skal sykemeldt meg igjen men jeg vet det er lite folk på jobb så jeg vill ikke det heller.
Så pga. det er lite folk på jobben så skal du kjøre deg selv på ræv?!:P

Back
Topp