Skravletråd

God morgen :) jeg er å sykemeldt :) skal på jobb på torsdag da :)
Skulle gjerne ha sovet men ungene må leveres selv om mot skal være hjemme :)
Men har fått handlet , satt på en maskin med klær å bretta noen klær, vert ute med søppel, betalt noen regninger å nå sitter jeg sløv i sofaen å skal kose meg med frokost å en episode med Greys :D :D
Senere blir det vell litt mere klesvask, middagslaging og fotball trening for pjokken :)

Ha en fin dag alle sammen :D

God morgen :) jeg er å sykemeldt :) skal på jobb på torsdag da :)
Skulle gjerne ha sovet men ungene må leveres selv om mot skal være hjemme :)
Men har fått handlet , satt på en maskin med klær å bretta noen klær, vert ute med søppel, betalt noen regninger å nå sitter jeg sløv i sofaen å skal kose meg med frokost å en episode med Greys :D :D
Senere blir det vell litt mere klesvask, middagslaging og fotball trening for pjokken :)

Ha en fin dag alle sammen :D
Blir alltid så imponert når jeg leser hva du får til :P nesten litt inspirert også, så bretting og klesvask står for tur. Bare få i meg litt frokost først :)

Blir alltid så imponert når jeg leser hva du får til :P nesten litt inspirert også, så bretting og klesvask står for tur. Bare få i meg litt frokost først :)
Hehe av meg? Hehe uff nei. Jeg gjør mye på morgenen men ikke noe mere ellers :p haha har mye mer jeg burde ha gjort men så var det den helsa da :/ vill overaske sambo med å male ferdig carporten :) men jeg klarer ikke i dag kjenner jeg. Sliten enda etter all ståinga å gåinga i går :/
Så får se om jeg heller klarer det en annen dag :) :) hadde vert så gøy :D :D

Jeg må innom legen å hente noen papirer i dag, ringte i sta og de lå klart så det burde ikke ta så lang tid :)

Minsten er tett i nesa og har sovet dårlig, han MÅ ha den smokken og når nesa er tett da er det ikke så lett å få puste samtidig.. I tillegg sto han opp kl 5, våknet først halv 5 men lå heldigvis litt til.. Samboeren min sto opp med han heldigvis, han har pappaperm. Nå sover lillegutt, håper han sover leeeenge.. Skal hvile meg jeg også :)

Ser på jordmødrene på NRK i dag. Begynte med den eldste sesongen og den er jo fra Drammen sykehus :) Der skal jeg føde for andre gang :) Er tredje gang jeg ser serien, sett den hver gang jeg har vært gravid :)

Ååå for en kløne... Endelig ferdig med dagens siste møte. Hadde sååå lyst til å rekke første T-bane hjem! Løp ned trappene og rakk AKKURAT banen .... til feil sted! Jeg oppdaget ikke blemmen før etter 4 stopp, så nå venter jeg på banen tilbake ...... for så å vente på min egen linje... Kan denne kløningen settes på gravidkontoen, tro?

Ååå for en kløne... Endelig ferdig med dagens siste møte. Hadde sååå lyst til å rekke første T-bane hjem! Løp ned trappene og rakk AKKURAT banen .... til feil sted! Jeg oppdaget ikke blemmen før etter 4 stopp, så nå venter jeg på banen tilbake ...... for så å vente på min egen linje... Kan denne kløningen settes på gravidkontoen, tro?
Tihi :) uff det der kunne jeg å gjort :D å syntes veldig godt at det kan settes på den kontoen ja :D

Skulle bare slappe litt av ... Sovnet i 2 timer :o å sambo som har det travelt i dag for han skal hjelpe til med å rigge opp ett sykkelløp å så ligger jeg å sover i stedet for å lage mat :o
Uff
Men han skulle avgårde å hente en hjelm så henter han ungene så jeg rekker å gjøre klar middag likevel :D bare håper han rekker å spise stakars :o

Kan helt klart settes på gravidkontoen, men kan absolutt forsikre deg om at dette er noe jeg klarer helt fint uten å være gravid ;)

Kan helt klart settes på gravidkontoen, men kan absolutt forsikre deg om at dette er noe jeg klarer helt fint uten å være gravid ;)

Haha, ditto på den! Har til og med klart å stå å vente på toget, la det passere meg, for så å ikke forstå hvor alle folka plutselig ble av :p

Haha, ditto på den! Har til og med klart å stå å vente på toget, la det passere meg, for så å ikke forstå hvor alle folka plutselig ble av :p
Den har jeg ennå til gode, men helt klart noe jeg kan klare :P

Hittil er det mest kluss med riktig tbane, eller det å hoppe av på riktig stasjon ^-^

Skulle bare slappe litt av ... Sovnet i 2 timer :eek: å sambo som har det travelt i dag for han skal hjelpe til med å rigge opp ett sykkelløp å så ligger jeg å sover i stedet for å lage mat :eek:
Uff
Men han skulle avgårde å hente en hjelm så henter han ungene så jeg rekker å gjøre klar middag likevel :D bare håper han rekker å spise stakars :eek:

Hihi, hørtes ut som noe jeg kunne ha gjort!:) Sovet tre timer idag jeg, og begynner allerede å bli kveldstrøtt:S
Ble det mat på han eller?:)

Hihi, hørtes ut som noe jeg kunne ha gjort!:) Sovet tre timer idag jeg, og begynner allerede å bli kveldstrøtt:S
Ble det mat på han eller?:)
Heheheh godt det ikke bare er meg for jeg å gleder meg virkelig til å finne senga igjen allerede :o
Men er skikkelig drit vær ute i dag så har nok litt med det å gjøre å :) i tillegg til at jeg er sykemeldt å da blir dagene fort lange :/ kjenner akkurat det skal bli godt å begynne på jobb igjen på torsdag selv om jeg gruer meg litt å :p

Han rakk heldivis en god porsjon så sendte av gårde en stapp mett mann :D :D

Heheheh godt det ikke bare er meg for jeg å gleder meg virkelig til å finne senga igjen allerede :eek:
Men er skikkelig drit vær ute i dag så har nok litt med det å gjøre å :) i tillegg til at jeg er sykemeldt å da blir dagene fort lange :/ kjenner akkurat det skal bli godt å begynne på jobb igjen på torsdag selv om jeg gruer meg litt å :p

Han rakk heldivis en god porsjon så sendte av gårde en stapp mett mann :D :D

Jeg er sykemeldt jeg og, og skal tilbake i juni, men da i gradert stilling. Grugleder meg til det kjenner jeg :)

Så gøy - de 2-3 ukene går nok kjempefort! Venter fremdeles på innkalling :/

Back
Topp