Skravletråd

Vi har vært fire turer tiL Haugesund alle på minimum5 dager, 3 uker på skole 5 dager hver. I tillegg har vi vært innom telemark ! :p
Så nå gleder jeg meg til å bare slappe av en månede! :)
Skal på personaltur 5 juni da men det er en helg! :p

Skjønna du gleda d! :D kunne tenkt me på en sånn tur i eu!

Hehe, ja da skjønner jeg!!
Ja, jeg gleder meg såå til bare å komme bort og se og gjør noe annet enn hverdag:)

Hehe, ja da skjønner jeg!!
Ja, jeg gleder meg såå til bare å komme bort og se og gjør noe annet enn hverdag:)

Har liksom ikke fått slappet av så mye på de turene vi har hatt! :)

Jaaa!
Her blir det ferie tur med avslappimg i juli og d gleder jeg meg til!

Nei, det har vel ikke blitt ferie på den måten.. Så deilig da! Skal du reise langt?

Skal ikke lengre enn til Telemark, men vet det blir en uke med avslapping da! :D

Til legen i dag:(.
Bekkenet krangler å jeg sover nesten ikke. Det kombinert med vitamin D mangel er ikke helt topp.
Legen min liker ikke å gi ut sykemeld.. Ikke i det hele tatt. Kun fått en gang å da var jeg så syk at jeg havna på sykehus..
Har aldri spurt han om det da å er sjeldent syk.
Får se hva som skjer i dag :(

Bekkenet krangler å jeg sover nesten ikke. Det kombinert med vitamin D mangel er ikke helt topp.
Legen min liker ikke å gi ut sykemeld.. Ikke i det hele tatt. Kun fått en gang å da var jeg så syk at jeg havna på sykehus..

Huffda, hørtes ikkeno moro ut!! Masse lykke til! Du får bare være hard og stå på ditt! Synes faktisk gravide som blir SÅ plaga må få lov å slappe av i stedet for å måtte presse seg gjennom en arbeidsdag.

Huffda, hørtes ikkeno moro ut!! Masse lykke til! Du får bare være hard og stå på ditt! Synes faktisk gravide som blir SÅ plaga må få lov å slappe av i stedet for å måtte presse seg gjennom en arbeidsdag.
Var det da jeg sliter med å stå opp for meg selv på sånne områder. Uff men får se hva som skjer. Vis jeg ikke får er jeg redd det ender med en skikkelig smell.

Skal også til lege i dag - ønsker deg masse lykke til med han legen

Skal også til lege i dag - ønsker deg masse lykke til med han legen
Takk, tror jammen jeg trenger det.. Fikk bare to dager av han sist, med nyrebekken betennelse , endte opp på sykehus å legene der ristet på hode. Han burde ha sendt meg direkte til sykehus, å ikke bare gitt meg to dager til å bli frisk på..
Så har ikle høye forhåpninger akkurat. Men mener han burde jo se etter 3 år at jeg ikke er den som ber om sykemelding.
Skal du det samme? Masse lykke til du å

Vært hos legen, hørte hjertelyd og måkte symfysen - alt bra!

Men tror jeg må se for jævlig ut for det første som skjer er at han setter øynene i meg og spør hvordan går det? Hvorpå jeg begynner å strigråte... Han er redd jeg sliter meg ut.. Så vi ble enige om 50% sykmelding i 1 mnd.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal løse det, men må sette meg og familien først nå.. Så sitter hjemme og prøver å rette tentamener mens jeg fortsatt gråter... Tror jeg må ha en dårlig dag i dag...

Vært hos legen, hørte hjertelyd og måkte symfysen - alt bra!

Men tror jeg må se for jævlig ut for det første som skjer er at han setter øynene i meg og spør hvordan går det? Hvorpå jeg begynner å strigråte... Han er redd jeg sliter meg ut.. Så vi ble enige om 50% sykmelding i 1 mnd.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal løse det, men må sette meg og familien først nå.. Så sitter hjemme og prøver å rette tentamener mens jeg fortsatt gråter... Tror jeg må ha en dårlig dag i dag...
Uff det er ikke noe godt :( men godt du har en lege som ser deg å passer på :)
Er ikke lett å sette seg selv først men håper du klarer det <3 <3

Lykke til! Stå på ditt, og bytt fastlege så fort du kan! God bedring <3

Takk, tror jammen jeg trenger det.. Fikk bare to dager av han sist, med nyrebekken betennelse , endte opp på sykehus å legene der ristet på hode. Han burde ha sendt meg direkte til sykehus, å ikke bare gitt meg to dager til å bli frisk på..
Så har ikle høye forhåpninger akkurat. Men mener han burde jo se etter 3 år at jeg ikke er den som ber om sykemelding.
Skal du det samme? Masse lykke til du å

Hallo?! Det høres jo helt vilt ut! Blir provosert på dine vegne!

Det ble sykemelding. Får en uke nå. Ville ha det så spurte ikke om mer. Så får vi heller se videre :) jeg håper jo jeg klarer å komme meg på beina igjen i løpet av denne uken nå :)

Det ble sykemelding. Får en uke nå. Ville ha det så spurte ikke om mer. Så får vi heller se videre :) jeg håper jo jeg klarer å komme meg på beina igjen i løpet av denne uken nå :)
Så bra!

Skulle det samme ja - ville egentlig ha en uke, hun foreslo 4 (men hun er morsom, spurte 'får du helt hakeslep hvis jeg sier en måned?' - må ha sett sånn ut for hun endret det til to, men mulighet for å forlenge hvis jeg fremdeles er sliten da :) )

Så bra!

Skulle det samme ja - ville egentlig ha en uke, hun foreslo 4 (men hun er morsom, spurte 'får du helt hakeslep hvis jeg sier en måned?' - må ha sett sånn ut for hun endret det til to, men mulighet for å forlenge hvis jeg fremdeles er sliten da :) )
Hehe så herlig hun er da :)
Godt at du å fikk så får vi håpe det er alt vi trenger :)

Back
Topp