virkelig spennende nåWeee![]()
![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
virkelig spennende nåWeee![]()
![]()
![]()
![]()
heheh..passer på jeg vettuGodt du har kontroll for dagene går i surr for meg![]()
Ja ^-^ må nok det - men ble bare så voldsomt med telefoner plutselig..hehe...har du ikke spist noe enda...bør du nok det ja![]()
ahhh...si du ikke har tid og skal spiseJa ^-^ må nok det - men ble bare så voldsomt med telefoner plutselig..
yes...me too...Jaaaahåper vi får mere svar i dag
![]()
Det er godt dethe
heheh..passer på jeg vettu![]()
Liker å ha ordenDet er godt det![]()
Åh det er kjedelig :/Ja ^-^ må nok det - men ble bare så voldsomt med telefoner plutselig..
Nei . Så nå må de virkelig komme med noen svarer jo ikke mange episodene igjen nå...
ahhh...si du ikke har tid og skal spise![]()
Haha ^-^ tror at selv som gravid ville det vært lite forståelse for at jeg ikke kan ta imot bursdagshilsener (at de alle bare går ut ifra at jeg er våken nå er en annen tingÅh det er kjedelig :/
Nei . Så nå må de virkelig komme med noen svar![]()
har du bursdag i dag???Haha ^-^ tror at selv som gravid ville det vært lite forståelse for at jeg ikke kan ta imot bursdagshilsener (at de alle bare går ut ifra at jeg er våken nå er en annen ting)
Uff ja men vill ikke detJa, men rimelig sikker på at presidenten og han andre velger sønnen til hun fbi dama som offer...
Juppjupp ^-^har du bursdag i dag???
Takker og bukkerÅååh nei da er det noe annetikke fått med meg at du har bursdag
![]()
Vis vedlegget 130430
Gratulerer så mye![]()
ikke rart du håper på kake
![]()
![]()
men han kommer jo til å bli reddet....Uff ja men vill ikke det![]()
![]()