Hehe nei det var detspørs om jeg orker det tempo hele tiden dahaha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe nei det var detspørs om jeg orker det tempo hele tiden dahaha
Ja det gjør det :/ en fordel for hun som arver klær av oss daJa, blir mye nytt fort da.
yes stemmerHehe nei det var deter det dagvakt du har i morgen?
hehe hun er nok fornøyd jaJa det gjør det :/ en fordel for hun som arver klær av oss da![]()
Ja det bør hun jammen være hehehehe hun er nok fornøyd ja
Åh elskVis vedlegget 129136
Ikke lister oppe enda...og skal ha nytt gulv...men her ser man iallefall fargen![]()
HeldigJa det bør hun jammen være hehemye dom nesten ikke er brukt jo
![]()
Ja liker den veldig godtÅh elskden var veldig fin da
![]()
Skulle det være et problem for deg det da??? Lå ikke du på over 1100 sist jeg så noe???Jada vet ...bare tøyser jeg...men fikk jo utfordring her inne om å klare 1500 i dag
![]()
NydeligJa liker den veldig godtroseblad heter den.
Jeg var ikke såå ung altsåmen var nettopp fylt 23 og nå er jeg 25, så vi får de jo relativt tett da. Ikke mange på min alder her som er så tidlig ute, iallfall med fler enn en
så da tenker jeg at når de har småunger så skal jeg kose meg med mine som begynner å bli større
haha.
Oj så gøyblir litt av hvert å smake på der da. Bestemoren min har masse rips så jeg har lyst å prøve meg på å lage ripsgele
aldri prøvd men det er jo så godt
![]()
Vi har brukt mye...gullverdt![]()
Ds har jeg fått kommet meg tilbake i sofaen igjenå her blir jeg resten av kvelden
Måtte ut etter nye støvler. Hun har vokst 2 str i beina i sommerå strekt seg mye
søren meg dyrt når de skal ha slike sprang
da er det jammen godt med barnas dager på obs
Å storebror hadde rotet bort regnbukse si så det måtte vi å ha
Så nå er alt pakket klar til SFO i morgenutenom matpakkepakken
Å jeg Har fått fullt ut de sjemaene jeg skulle å lagt de klar til levering i morgen![]()