nei...syns krybba er nydelig je daJodatror ikke de premiene jeg hadde lyst på var til 3000 uansett
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
nei...syns krybba er nydelig je daJodatror ikke de premiene jeg hadde lyst på var til 3000 uansett
![]()
ahhh...kjipt...håpe det bare blir med snørrLillegutt, snuppa og jeg har blitt så snørretejeg og unga
![]()
aner ikke...ville vært uten iallefall 1 uke tror je daHar bestemt meg for å kutte melk en stund å se om det blir bedring i fht snuppa sin bæsj.. Noen som vet hvor lenge man må gå uten melk for å kunne se om det er bedring?
sweetJahun dupper litt av i blant hihi
Ja enigdet er så koselig og fint
Ja den er jo detnei...syns krybba er nydelig je da
mannen syns det er kjedelig:O:OJa enig![]()
men trenger den jo ikke egentlig hehe...Ja den er jo det![]()
Haha min også!mannen syns det er kjedelig:O:O
Hehe, ja det kan jeg troveldigSkulle sitte på fanget og forsynte seg godt med peppekaker
![]()
mer damaprogram kanskjeHaha min også!
Hehe nei.. Trenger ikke vi heller. Kan selge denmen trenger den jo ikke egentlig hehe...
har nest..vugge og sprinkelseng
Tror kanskje detmer damaprogram kanskje![]()
Deilig daFikk så mye sjokolade i gave av henne i dag...hun har kjøpt når hun var hjemme på ferie...![]()
nå er helgen redda haha
ja why not..hehe...gå ned 500 i pris så får man en del...hehe..Hehe nei.. Trenger ikke vi heller. Kan selge den![]()