do thatDa skal jeg nevne den for sambo![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
do thatDa skal jeg nevne den for sambo![]()
Ble sittende å se på barnevogner på nett vi..men jeg greier jo ikke bestemme meg for hva jeg vil ha. Innser at jeg neppe kommer til å ha is nok i magen til å vente på en jeg liker på bruktmarkedet. Har dessuten opplevd 2 ganger nå å by på vogn, men ikke få den fordi jeg ikke bør så nærme at jeg kan komme å se på den med en gang, og da har noen andre fått den i stedet -selv om jeg har lagt inn bud
Så blir vel bare til år vi kjøper ny.
Mange sider i boken?Ja det er det![]()
![]()
Ny eller brukt? Den ser ut som noe som kunne passet meg og. Men blir nok å ta en tur på babyshopen i Strømstad når vi kommer hjem fra ferie.Ikke lett det der med vogn. Vi gikk for brio happy duo
Ja det er ikke gøy. Første gang jeg gikk fra han i bhg gråt jeg på vei ut portenNei overhode ikke godt...hadde tårer i øya på vei ut døra selv og måtte konsentere meg for å ikke gråte. Litt skyldes nok hormoner der ogMen ja vondt og se de sånn.
Dette var hans første dag etter litt over 3ukers ferie så jeg fryktet det jo litt for han er veldig mammadalt. Går alltid lettere når pappan leverer. og nå i tillegg så lenge siden sist...men men. Jeg vet han har det bra der og flinke personale.
Oi, blir spennende. på Oliver sin avd er de flest jenter![]()
Den ble kjøpt nyNy eller brukt? Den ser ut som noe som kunne passet meg og. Men blir nok å ta en tur på babyshopen i Strømstad når vi kommer hjem fra ferie.
hehe nei skjønner detJamen har ikke talt dem da
![]()
Ja det er ikke gøy. Første gang jeg gikk fra han i bhg gråt jeg på vei ut portenmen jeg vet jo det gir seg fort, og at de er flinke der. Men det har skjedd at han har kommet til personale han nesten ikke kjente, og DET var ikke gøy. Selvom jeg visste det kom kjente etterhvert. Bhgstart er vanskelig!
Men er maaaange timer igjen hvertfallhehe nei skjønner det![]()
Hurra for vogn!Heiheiiii
Sitter her og smiler fra øre til øre. Fått vogna i dag og jeg bare gleder meg til å trille!!!! Og så er det bare 16 uker til termin?!? Jeg er jo i ekstase!
WeeeHeiheiiii
Sitter her og smiler fra øre til øre. Fått vogna i dag og jeg bare gleder meg til å trille!!!! Og så er det bare 16 uker til termin?!? Jeg er jo i ekstase!
JaaaHurra for vogn!
Er det virkelig ikke mer enn 16 uker? :O
Natti natt sov godt å drøm søttTar kvelden nå jeg ^-^ Ønsker dere alle en god natt![]()