Skravletråd

Ble sittende å se på barnevogner på nett vi.. :) men jeg greier jo ikke bestemme meg for hva jeg vil ha. Innser at jeg neppe kommer til å ha is nok i magen til å vente på en jeg liker på bruktmarkedet. Har dessuten opplevd 2 ganger nå å by på vogn, men ikke få den fordi jeg ikke bør så nærme at jeg kan komme å se på den med en gang, og da har noen andre fått den i stedet -selv om jeg har lagt inn bud:( Så blir vel bare til år vi kjøper ny.

Ikke lett det der med vogn. Vi gikk for brio happy duo

Vi har Tfk joggster twist, kjempefornøyd med den :D Stooor bag, lillegutt brukte bagen til han var 10 mnd :O
har også en emmaljunga scooter og en Tfk søskenvogn :)

Nei overhode ikke godt...hadde tårer i øya på vei ut døra selv og måtte konsentere meg for å ikke gråte. Litt skyldes nok hormoner der og;) Men ja vondt og se de sånn.
Dette var hans første dag etter litt over 3ukers ferie så jeg fryktet det jo litt for han er veldig mammadalt. Går alltid lettere når pappan leverer. og nå i tillegg så lenge siden sist...men men. Jeg vet han har det bra der og flinke personale.

Oi, blir spennende. på Oliver sin avd er de flest jenter:P
Ja det er ikke gøy. Første gang jeg gikk fra han i bhg gråt jeg på vei ut porten:P men jeg vet jo det gir seg fort, og at de er flinke der. Men det har skjedd at han har kommet til personale han nesten ikke kjente, og DET var ikke gøy. Selvom jeg visste det kom kjente etterhvert. Bhgstart er vanskelig!

Ja det er ikke gøy. Første gang jeg gikk fra han i bhg gråt jeg på vei ut porten:p men jeg vet jo det gir seg fort, og at de er flinke der. Men det har skjedd at han har kommet til personale han nesten ikke kjente, og DET var ikke gøy. Selvom jeg visste det kom kjente etterhvert. Bhgstart er vanskelig!

Skjønner godt du gråt jeg...var like før her i dag og.
Mhm,ikke bare bare...men tror det er værst for oss stortsett:P

Heiheiiii:)
Sitter her og smiler fra øre til øre. Fått vogna i dag og jeg bare gleder meg til å trille!!!! Og så er det bare 16 uker til termin?!? Jeg er jo i ekstase!

Heiheiiii:)
Sitter her og smiler fra øre til øre. Fått vogna i dag og jeg bare gleder meg til å trille!!!! Og så er det bare 16 uker til termin?!? Jeg er jo i ekstase!
Hurra for vogn!
Er det virkelig ikke mer enn 16 uker? :O

Back
Topp