Jaja klarer ikke velge mellom malla og deg så heier på begge![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaja klarer ikke velge mellom malla og deg så heier på begge![]()
Hahaha ja noe helt syktherregud rosa!!! du har skravla![]()
den var jo veldig kjekk som stelleveske så det ut til
haha ler meg i hjel...og jeg tatt innpå de andreHahaha ja noe helt syktjeg var jo på 9
![]()
lol hahaHahaha![]()
Utdannet som det, ja. Men passer bare ikke som detadvokat sant?
hva begynner??Nå begynner det![]()
Hehehe men der er en knapp ledelse dahaha ler meg i hjel...og jeg tatt innpå de andre![]()
så du jobber da som?Utdannet som det, ja. Men passer bare ikke som det
En helt vanlig daghva begynner??
det blir flere vettuHehehe men der er en knapp ledelse dajaja bare 3 innlegg forran
Du er god![]()
Er jo helt villt! Er ikke langt fra toppen nå dere tolol haha
ååhh gurrrii takk søte du...jeg hadde glemt det..gjøre seg klar for lættisanfallEn helt vanlig dag![]()
Rådgiver innen gjeldsproblematikk - er en del rettslig der og så har nok å styre med.så du jobber da som?
nei hehe vi har tatt litt av i dag. sånn er det når man blir 100% smEr jo helt villt! Er ikke langt fra toppen nå dere to![]()
Tenkte litt på gubben åden var jo veldig kjekk som stelleveske så det ut til![]()
okei.Rådgiver innen gjeldsproblematikk - er en del rettslig der og så har nok å styre med.
ja ok. men denne har et stort rom?Tenkte litt på gubben åå kikka på stellevesker som hadde samme form som denne, forskjellen var pris og antall rom
![]()