Skravletråd

Er vel en blanding av veldig spesifikt felt hun har holdt på meg og at det allerede er mange som søker på samme stillingene.

Ironisk nok så er hun overkvalifisert - skulle trodd at etter all den tid så ville det vært enklere :/

Men i Polen får hun jobb med sin utdannelse?

på lekene går det veldig unna av og til
Lekene er en ting - men er skravletrådene på generelt hvor det går mest unna synes jeg - eller tidvis. Men der og er det litt som her - en gjeng som ofte snakker sammen, så ikke alltid like enkelt å henge seg på

Lekene er en ting - men er skravletrådene på generelt hvor det går mest unna synes jeg - eller tidvis. Men der og er det litt som her - en gjeng som ofte snakker sammen, så ikke alltid like enkelt å henge seg på
nei det er helt sant. snakker innimellom med den gjengen...men er her jeg trives godt;)

Men i Polen får hun jobb med sin utdannelse?
Ikke akkurat - har søkt der og, men er som sagt et veldig spesifikt felt..

Valget er vel å søke på Verdensbasis og flytte der de tar henne inn - men litt kjipt å ikke kunne velge hvor man vil bo.

Har søkt på veldig mye diverse av annet rundt I norge ellers, men I disse tider er det enten ikke åpne stillinger eller prosjekt uten nødvendige fund :/

nei det er helt sant. snakker innimellom med den gjengen...men er her jeg trives godt;)
Tenker uansett at jeg sliter nok med å holde tritt med dere her - hvis jeg skulle prøvd det I tillegg på en annen tråd... gah ;)

I need a clone!

Ikke akkurat - har søkt der og, men er som sagt et veldig spesifikt felt..

Valget er vel å søke på Verdensbasis og flytte der de tar henne inn - men litt kjipt å ikke kunne velge hvor man vil bo.

Har søkt på veldig mye diverse av annet rundt I norge ellers, men I disse tider er det enten ikke åpne stillinger eller prosjekt uten nødvendige fund :/

Ble jeg fryktelig nyskjerri på utdnnelsen til denne damen merker jeg:P:)

Tenker uansett at jeg sliter nok med å holde tritt med dere her - hvis jeg skulle prøvd det I tillegg på en annen tråd... gah ;)

I need a clone!
hehe det kan du si:)
Er mer personlig og intimt her:) Blir noe eget når vi venter barn samtidig:)

Ble jeg fryktelig nyskjerri på utdnnelsen til denne damen merker jeg:P:)
Hum har vel en master innen biologisk something/bioingeniør - med phd som går på analyse av hjerneaktivitet, bildeanalyse ++
Ting som går meg litt over hodet :O

Back
Topp