Høres ut som den heksa jeg nå hahaHehe![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ut som den heksa jeg nå hahaHehe![]()
hahaha lett forTre? Hmm.. Hvor er de? Jeg følger ikke med vissthusker bare 1 eller 2. Surrehuet Blu-ray
![]()
Høres ut som meg. Og har alt for mange kaker som skal lages om dagen så må prioritere detHeheelsker å lage mat men enkelte dager er jeg drit lei
![]()
Du er skikkelig ivrig derHøres ut som meg. Og har alt for mange kaker som skal lages om dagen så må prioritere det
Neide må jo lære å
![]()
Ja hehe. Kakebaking hver dag til vi reiser nå. Måtte si nei til 2 stk denne uken:/Du er skikkelig ivrig der![]()
![]()
Det er helt santJa. Hjelper de på veien, men litt må de klare selv. Viktig å ikke sy puter under arma på folk![]()
OjJa hehe. Kakebaking hver dag til vi reiser nå. Måtte si nei til 2 stk denne uken:/
Hehe så flink du har vert daSånn! Da har jeg kommet meg ut av senga, dusja, hengt opp en klesvask, satt på en ny, henta posten og stekt rundstykkerSå nå skal jeg spise frokost, gjett om jeg er sulten!!!
Akkurat spist lunsj her og. Var ikke akkurat det beste jeg har spist, men var så sulten at jeg er fornøyd likevel ^-^Var godt med maaaaat![]()
Hehe så flink du har vert dafått gjort mye du da
![]()