Nope. men jeg kunne neppe spist den dere skal haHehe ja pizza er aldri feil![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nope. men jeg kunne neppe spist den dere skal haHehe ja pizza er aldri feil![]()
![]()
Åhh så bra daJa pappa kom og venninna mi med alle de fine klærne![]()
Hehehe godt å kose seg litt daspist ennå mer pai nå etter ungene la segnå skal jeg ha meg litt potetgull.. hoho.. triller bort til kjøkkenet..
hahaha ja. ikke min feil iallefallHerrefred jentervi runder snart 26000 innlegg
![]()

Pga jalepenosen? Den plukker jeg avNope. men jeg kunne neppe spist den dere skal ha![]()
hehe. den ble god jaspist ennå mer pai nå etter ungene la segnå skal jeg ha meg litt potetgull.. hoho.. triller bort til kjøkkenet..
ja hehe.Pga jalepenosen? Den plukker jeg avdet er for sterkt for meg
![]()
Ja - hvordan detNoen som kjenner noen som har atoptert eller vurdert det selv?![]()
Hahaha joho du er å en stor del av dehahaha ja. ikke min feil iallefall![]()
Har aldri klart å spise det men sambo eller de så han får mineja hehe.
Åhhh?? nei, det har jeg ikke settHahaha joho du er å en stor del av de![]()
Hvor dere så det?Skulle sett ansiktet på guttten når han så skipet![]()
HohoÅhhh?? nei, det har jeg ikke sett![]()
Pga vi vurderer det selvJa - hvordan det
Mtp nr 3 du tenker?Pga vi vurderer det selv
hehe han ble overrasket av pappan. fikk skattekart levert på hytta i dag...hjemme måtte vi lete etter en gave...og det var kaptein sabeltann sitt skip.Hvor dere så det?![]()
Ja evt det. vet ikke hvor mange vi vil ha. men vi har snakket om det en stundMtp nr 3 du tenker?
Jeg spiser det vanligvis. syns det er farlig godt. Og til taco...oohh namme...men kan ikke nå daHar aldri klart å spise det men sambo eller de så han får minehehe